Mera bilder!

Hoya!

 Självklart sätter jag in bilder idag också, tycker bara det är så ROLIGT! :) Hoppas ni håller med! *S*

 Igår hade jag besökt hos Kossan mycket SNABBT och tagit KORT prommis med hennes älsklingar. Så jag hann ta bild på hennes sötnosar, som jag är gudmor till.


Grandisar
 Diva, 2 och Nilla, 4 år. Mina underbara gudbarn!

 Idag bestämde jag och Kossan möta vid Poesigatan för att gå till Konsum och handla mat. Men vaddå, bussen var verkligen gasen i botten. Jag klev av och ingen skymt av min vän. Ringde henne via 3G och hon var verkligen chockad. ' Är du redan framme?!' Det visade sig hon var fortfarande hemma, men under tiden hon gick till vårat kära möteplats hade jag lekt med mobilen för att fördriva tiden med.... 

 Egoist Jag tuffar till min image. Blev det bra?
 

Osynlig fot  Öhh, var är foten? Jag hade faktiskt INTE tagit av mig skorna! *S* Det blev cool bild. 

Närbild  Lite konst...

Dubbelansikte Ond eller god? Alla har sina dubbelansikte! 

Sol Solen och delvis av mig är med på bilden. 

 
Ja där hann jag med och lekt med mobilen tills min vän dök upp. Äntligen! Hon bjöd på glass. TACK, gumman! =)

 Imorgon ska jag få 3 st gäster på besök, två st tvåbenta och en fyrbenta. Alltså Helen, Elin och Helens hund Zack.  Hoppas det blir NICE. Jag ska försöka komma ihåg ta lite kort. =) Hoppas det går bra mellan hund och katt. Annars får Zack sitta ute på verandan och väntar. Katter har makt! *blink*

 Ha trevlig kväll! Nu ska jag mysa med Tova Sol.


 

Kommentarer
Postat av: warin

Vad bra du blivit med konst av bilder :D

Kul å coola bilder på nåt sätt.;)

puss

2006-08-08 @ 20:56:18
URL: http://warin.blogg.se
Postat av: Räkan

Hehe, vad kul med bilder du tog!

Kramar

2006-08-08 @ 21:03:51
URL: http://raakan.blogg.se
Postat av: Neta

GUMMA! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR bara som den, denna här blogg är BÄST av alla, HITILLS;) *LOVE* Tack för den lilla korta stunden igår + idag.. Gott m GLASS å REDBULL*S*...
He-Man och de andra bilder är SUPER! TUMMEN o TASSARNA uppe! :P
Ond å God, skitsnyggt ;) Vi SES mera i veckan å till helgen va? PUSSoKRAM

2006-08-08 @ 21:10:23
URL: http://zeta0891.blogg.se
Postat av: Persika

Härmapan :P nejda, har bara som profilfoto, jag har flera som jag tänkte lägga ut när som helst. Där kallar jag konst, yeah! Må så väl

2006-08-11 @ 15:12:58
URL: http://jaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0