Min sämsta sida

Hejhopp!

 Nu har jag provat sätta in bilder på min blogg. Jag som är lite tönt och inte fattar de tekniska saker och hur man fixar si och så... Neta hade tålamod nog förklarat mig hur man ska lägga in bilder på blogg. Jaha, säger jag och försöker minnas allt hon förklarat.. Nu visar det sig hon är bra! Jag har lyckats fixa bild på min kära katt! Tog den bild förra veckan med mobilen. 
 
 När jag ska ladda mobilbilderna till datorn, så TACK Räkan som hade tålamod också att förklara för mig när jag blev arg/sur/irriterad när bilderna försvann och kunde inte hittas. Bara några st, så jag blev galen. Vad nu har jag gjort?!? Blev galen på mig själv. Att jag inte är bra på det tekniska. Efter en bra stund lyckades jag fatta att bilderna var inte färdigladdat till datorn. Sucka. Fick göra det och jippi, då hade jag ordning på allt. :) Här ser ni efter min slit.


Tova
 
 Vackra Tova Sol tar det allt med ro.

Ja för sjutton när jag var rasande på mig då jag kämpade med mobil och datorn, letade efter bilderna och inte fattat vad fel jag hade gjort så hade Tova kommit o hälsat på mig, men jag var nog inte precis glad att säga hej till henne. När jag lyckades och blev GLAD så klappade jag henne och sa att matte är glad igen. ;) Ändå tar hon det med ro. So what?

 Idag hade vi varit ute. Hon gick i koppel, gick bra. Vi satt och njöt av kvällsluften. Mysigt!

 Trevlig Helg! 
 


Kommentarer
Postat av: Räkan

Det e lugnt. Jag e glad att kunna hjälp dig trots jag är i annan ort på ca 2 tim från dig ;)Annars jag skulle gärna komma till ditt hem o hjälpa.

Nu jag går och läser en bok innan sovstunden e inne. God Natt!

2006-08-06 @ 00:41:57
URL: http://raakan.blogg.se
Postat av: warin

Det känns VÄLDIGT skönt att Tova Sol är hos dig och har det bra.. Men jag saknar henne lite, ska jág erkänna =) Å andra sidan har jag världens underbaraste katter som Trim och Titus :P Sen är Pelle inte dum han heller! han är rolig, söt katt :) Men skönt det fixade sig för dig med bilder ju ! :D Ja en fin bild på Tova :d det låter som tova "tar det med ro so what?"?:D

Puss ska sova nu. är jätte jätte trött nu,. GÄSP .. pusspuss Älskar dig

2006-08-06 @ 03:11:07
URL: http://warin.blogg.se
Postat av: Piggelin

oj vad söt katten är!
HIhi... jag kan tänka mej att du blev irriterad på datorn! Haha...
Kram!

2006-08-06 @ 10:16:00
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: Neta

Nu skriver ja här OXÅ:) Ja, va smarta vi är tillsammans ändå till slut, du jag Räkan .. *S*

Massa m SUPERKRAMAR

2006-08-07 @ 22:38:30
URL: http://zeta0891.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0