BBBB

Hej hej!

 Vad nu - BBBB? Det står för Bekymmer, Bortrest, Bio Blogg. Vad det kommer att handla om här, varsågod och läs! ;)

 Ja det var ett tag sedan jag skrev blogg härinne! Hade mycket att göra efter jag blev friskförklarad, influensan var urjobbig. Jag var sjuk en hel vecka och tyckte så synd om mig. Just nu är allt som vanligt igen. Samt har min och min syrrans dator pajat, så ingen av oss har tillgång till internet. Jag skriver snabb blogg här på jobbet, innan jag fortsätter sätta upp böcker. Har ju rast. *ler*

 Tänk - snart glider år 2006 mot sin slut! Jag har inte handlat julklappar ännu. Ska fira jul hemma hos min kille och hans familj i Julita, så det blir nog lite svår att köpa nåt till hans familj. *gulp* VAAAD?
 Nyårsfest vet jag ingenting om, har ingen särskilt planer...

 Jag grubblar över hur det blir med min lilla älskling, ska jag ta med henne till Julita eller lämna henne ensam hemma över julafton? Eftersom min killes lillasyrra har ju 2 katter och 1 hundvalp, av rasen Bichon Frise hur nu det stavas till. Så ehh... tror inte hon tar med sin kattpojkar men valpen Dennis jodå. Ja, man får fundera vidare hur jag ska bestämma mig. Kan ju inte lämna Tova Sol ensam på julafton!!! Ja, ska ta snack med min gubbe sen. =)

 Förresten, jag och min gubbe har sett på bio i lördags "Saw III" Den var skitbra! Ganska läskig erkänner jag men är helt nöjd med filmen. Tre st klarade inte att se den och fick lämna biosalongen! Två st unga par som satt ganska längst fram första eller andra raden fick smyga ut, och sen en tjej en stund efter som satt bak. Stackars Tommy fick sitta bredvid två omogna killar. De skrek varje småsak och vågade inte se på Saw 3. Sen började de istället brottas och larvade sig för de vill inte erkänna till varandra att de är rädda, så de lekte istället med varandra än att titta på filmen vilket det störde min kille hela tiden!!! Tommy hade stor lust säga till dem 'Uppför er nu!' men han orkade inte tjafsa med dem.

 Nu i helgen kanske ska jag och min älskling Tova Sol, som ser sig själv Drottning med stor D sova hos Tommy. Kul, få se vad katten kommer att tycka om hans lya. Lite miljöomväxling sitter nog fint för Tova Sol började bli lite uttråkad. Jag jobbar ju varje dag och på helger sysselsätter jag henne men det är inte kul i längden. Samma hem, och sover hela tiden. Nä, dags för nåt roligt! *ler* 
 Ska ge rapport sen här, hur det har gått. Tar nog lite bilder.
 Neta - jag behöver snart tillbaka min kära sladd så att jag kan ladda ner bilder i datorn! *Puss* 

 Ja, nu har jag skrivit litet. Måste ju återgå till jobbet. Böcker väntar. 

 Ha det bra! 

 

Kommentarer
Postat av: Annamaria Y

hihi , kul läsa din blogg! har fan tjatat på karro att komma över en fika hos dig o se tova!

2006-12-05 @ 21:57:25
URL: http://pumaqueen.blogg.se
Postat av: Lilla Rose

Tackar så mkt!

2006-12-06 @ 00:52:44
URL: http://www.nogg.se/lillarose
Postat av: Carro

Alltid lika SKOJ o följa din blogg titt som tätt!:P kram

2006-12-07 @ 01:16:17
URL: http://www.nogg.se/wickstrom
Postat av: Piggelin

Tja!
För nåt månad sen fick du min mail om nyårsfest`??
Inte det??Hyff jag skickar igen..

Krampuss

2006-12-08 @ 17:39:26
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: Nooony

det samma, ha det bra du med!

2006-12-08 @ 20:11:49
URL: http://Nohadras.blogg.se
Postat av: Linnea

Tjaba på dej, kul å läsa din blogg, hittade genom neta.. kul!
Allt väl? HMHM, de som busade o va rädd på bion kunde varit jag haha, för jag skulle säkert gå därifrån på momangen, vi har dvd här med par hemska filmer, men törs ännu ej se dom. Måste liksom se på dagen och sen glömmer jag lite på kvällen o kan sova annars tvingar jag tomi sova med mig eftersom han brukar gå o lägga sig senare , hahaha..
Sköt om dig nu o kram!

2006-12-11 @ 22:04:28
URL: http://kattfamilj.blogspot.com/
Postat av: Neta

Thioohaioa! ;) JAaaaooo du ska få din sladd, *skäms på mig* har ju möblerat om så nu måste ja friska upp minnet vart jag lagt den! *generad* hehe ... Men lovar du får den strax ,.. Tack för lunchen idag :D KRAAAM

2006-12-13 @ 15:15:33
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0