Julrapport

Hej och God fortsättning! :)

 Julen är klart. Jaha, där ser man. Jag hade trevligt hos min kille och hans familj K. Man får leka lite med valpen Dennis, av rasen Bichon Frise om jag minns rätt det stavas så??? *ehh*
 Jultomten anlände, märkligt nog försvann min kille. Han var ute och försökte köpa tidningen, vilken idiot va? Det är stängt. Julafton! Ofattbart! Han missar jultomten, typiskt! ;)
Jag fick bra julklappar. Av min syrra och två vänner nämligen PUSSEL. Jag gissade rätt vad min lillasyrrans paket innehöll. *S* Och det bästa är att de pussel är av Wasgij-märke! *jippi* Av min syrra är det Wasgij-kid ( 280 bitar) och av mina två vänner Räkan och Warin TACK TACK fick jag wasgij christmas 1 med 1000 bitar. Kul! Jag har redan börjat pussla den förrigår kväll, nu är det inte mycket kvar. Snart klart!

 Av min kille fick jag Zelda twilight princess! *hoppar av glädje* PUSS på dig, Tommy!  Men gissa vad? När vi kom hem på juldagen, och Tova Sol var så glad att se oss! Så satt han och spelade Zelda, medans jag läste ut boken 'Farliga Vidder' av Nora Roberts för den måste ju lämnas tillbaka till mitt jobb alltså biblioteket. Sen såg jag att han var inne i spelet så börjar jag pussla. HAHA. Till slut frågade Tommy om jag vill spela. Jag sa spela du, så pusslar jag. 
 Enda han har gjort nu i 3 dagar - spelat Zelda! 
 
 Jag jobbar som vanligt igår, idag och imorgon. Suck, men sen är det helg igen. =) Medan min kille har 2 veckor jul-semester. FNYS. Kan han inte ge mig en av hans vecka??? Hi hi. 

 Snart slutar jag. Skönt! Ska gå ner och kollar sista runda om det har inte kommit in böcker sen sticker jag hem. Det är jättelugnt på bibblan. Folk har ju ledigt, så de plågar istället hos de ställena som har mellandagarsrea. *fnissar elakt* 
 
 Ha det bra!

 

Kommentarer
Postat av: Räkan

Varsågod!! Är det tur att det är inte en sort glitter med pärlor tröjan? ;) Pussel e visst bättre! Kramar o vi syns snart

2006-12-28 @ 22:10:39
URL: http://raakan.blogg.se
Postat av: Ivor

God Jul Frida!
Puzzla lugnt. Hoppas vi ses snart.
Kram
mostern

2007-01-02 @ 07:41:01
Postat av: André

Kul att din kille gav dig spelet och sen spela mkt själv. Jag förstår att han inte kan låta bli, jag har sett i tidningar och nätet att det spelet fick mycket höga betyg. Men det märkliga är att jag har aldrig någonsin spelat ett Zelda-spel i mitt liv, allldrig nåååånsin...... hmmm konstig jag? God fortsättning på det nya året!

2007-01-02 @ 23:04:42
URL: http://antik.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack, God försättning själv av nya året. Min katterna tog det också rätt softigt. Ha det gött!

2007-01-04 @ 11:24:00
Postat av: Neta

DU ska få något från mig... Men vad vet du INTE *njuter* :D KRAM

2007-01-19 @ 16:04:17
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0