Vilken tråkmåns

(x) snott den här listan av Neta 'Kossan'
( ) rökt en cigarett.
( ) rökt en cigarr.
(x) varit full.
( ) hånglat med någon av samma kön.
(x) varit kär.
( ) blivit dumpad.
( ) dumpat någon.
( ) fått sparken.
( ) varit i knytnävsslagsmål ?
(x ) rymt hemifrån.
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak.
( ) blivit arresterad.
(x) hånglat med en främling.
(x ) gått på en blinddejt.
(x) ljugit för en kompis.
( ) varit kär i en lärare.
(x) skolkat.
( ) legat med en medarbetare.
(x ) sett någon dö.
( ) varit kär i en av mina internetkompisar.
( ) varit i Kanada.
( ) varit i Mexiko.
(x) flygit.
( ) spytt i en bar.
( ) sett en del av mig själv brinna.
(x ) ätit sushi.
( ) åkt snowboard.
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande.
(x) tagit smärtstillande.
(x) älskar eller saknar någon just nu.
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi.
(x) gjort en snöängel.
( ) haft ett te-party.
(x) byggt ett sandslott.
(x) hoppat i en vattenpöl.
(x) lekt uppklädd.
(x) hoppat i en lövhög.
(x) åkt släde.
(x) fuskat när jag spelat spel.
(x) varit ensam.
( ) somnat i skolan/på jobbet.
( ) använt ett falskt id.
(x) tittat på en solnedgång. ( och soluppegången)
( ) varit med i en jordbävning.
(x) rört en orm. (kopparorm egentligen)
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad.
(x) blivit missförstådd.
( ) tagit hand om ett råddjur eller en get.
(x ) vunnit en tävling.
( ) blivit avstängd från skolan.
( ) varit i en bilolycka.
( ) haft kramp.
(x) känt mig som en utstött.
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt.
( ) hatat mitt utseende.
( ) varit vittne till ett brott.
(x) ifrågasatt mitt hjärta.
( ) varit besatt av post-it lappar.
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna.
(x) varit vilse. ( på skolutflykten då vi hade orientering gissa då vem gick vilse?!?)
(x) varit på andra sidan landet.
(x) simmat i havet.
( ) känt som om jag håller på att dö.
(x) gråtit mig själv till sömns.
(x) lekt polis och rånare.
( ) sjungit karaoke.
(x) betalat för mat med bara mynt.
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort.
( ) busringt.
(x) fångat en snöflinga på tungan.
(x) dansat i regn.
(x) skrivit ett brev till tomten.
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om.
(x) blåst bubblor.
(x) gjort upp eld på en strand.
( ) förstört en fest.
(x ) åkt rullskridskor.
(x) fått en önskan inslagen.
( ) haft sex med en apa.
( ) burit pärlor.
( ) hoppat från en bro.
( ) ätit hund/katt-mat.
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne.
( ) kysst en spegel.
( ) sjungit i duschen.
(  ) burit en svart klänning.
( ) drömt att jag gift mig med någon.
( ) limmat fast min hand i något.
( ) fastnat med tungan i metall.
( ) kysst en fisk.
( ) varit en cheerleader.
( ) suttit på ett tak.
(x) skrikit så att jag inte fått luft.
(x) stannat uppe hela natten.
( ) inte duschat på en vecka.
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.
(x) klättrat i träd.
( ) haft en träkoja.
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger.
( ) spelat kyckling.
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på.
( ) blivit tillsagd av en främling att jag är het.
( ) brutit ett ben.
( ) fångat en fisk och sen ätit den.
(x ) fångat en fjäril. ( Ja - idag på jobbet! =) Släppte ut den.)
(x) skrattat så mycket att jag grät.
( ) gråtit så mycket att jag skrattade.
(x ) fuskat på ett prov.
( ) haft en Britney Spears-skiva.
(x) glömt någons namn.
(x) sovit naken.

 Ja, jag är tråkmåns. Men nästa gång ska jag minsann skriva några rader! =)

 Tack för i fredags, Kossan och Nyckelpigan samt 2 gosiga kalvar. Vi hade skoj skoj! ;) Hoppas det blir snart igen? Nästa helg, som vi pratade om eller....?

 Ha't bäst, kära läsare. Njut av solen!

Kommentarer
Postat av: warin

Hahaha, väldigt rolig, du!!

Allt bra???? saknar dig!! PUSS PUSS

2006-07-06 @ 21:21:55
URL: http://warin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0