Wasgij-freak!

Hopp!

 Nu har jag städat härhemma, pälstussar är borta från alla vrå. Båda fyrbenta katter höll sig undan sugande maskin, som lät mycket.

 Jaha nu är det rent här. Ska duscha, sen rulla med tummarna. Jaha när kommer lilla Nyckelpigan må jag tro? Hon ska hämta Pelleponken. 

 I förrigår åt jag, min kille och Räkan sushi. Tommy tycker det smakar OK men inte dock hans favorit. 
 Det fanns lite kvar så jag gjorde lite sjäv sushi igår och idag. Mums! =) Innan sushi hade vi tre åkt till Marieberg så jag kunde köpa kattsand, foder till Tova. Samt var vi på Bokia och jag fastnade vid en pussel. Den heter Wasgij? Köpt där med folk som fnissade eller smått chockad ute på gatan. Så jag var nyfiken vad de såg. Jag ska inte pussla dem utan vad från deras ögon ser. Alltså pusslar jag upp en 1000 bitar utan mkt till hjälp, ingen bild. Mycket gissningar och utmaning men vad KUL det var! Igår kämpade jag hårt i 5-6 timmar tills mörkret skymmade. Så jag fick tugga fragda och sov, idag steg jag upp 9. Åt frukost och myste med katter, sen gjorde jag klar pusslet på 2 timmar. *S*  Känns mig tillfredställd nu vet jag vad bilden föreställer. Ahhh, vill ha flera sådana! Älskar det! 

  Ha't bäst. Nu ska jag gå och gör mig ordning sen ser jag nog lite på teven!
 

Kommentarer
Postat av: jessica

hihihi du skriver bra.. du borde skriva en bok.. gör det.. du har en skön fantsi o bra svenska meningar... om ej fattar så ringam ig så skall jag försöka förklara :) kramixx

2006-08-04 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0