Tomaattii nr 1

Välkommen till min nya blogg!

 Oj här är jag lite virrig och total nybörjare. Men jag lär nog mig med tiden, samt med vänliga hjälp av mina kompisar som själv är medlem härinne också. =)

 Jaha, nu har jag en blogg. Hoppas jag inte glömmer uppdatera det då och då. *ler* 
 
 Att börja med om lilla mig - kallas jag för de mest Fridolfina men ni vet att ett kärt barn har många namn så jag har; Apan, Lillisen, Sötnos, Älskling, Strumpan, Fridy, Fifi ja det kan bli lång lista.

 Själv äger jag ingen djur, men har en ovanlig STOR underlig husdjur som jag delar bostaden med, nämligen min lillasyrra! Hon älskar vara i soffan o se på TV, eller surfa på min dator dagarna lång. *S*
 Syrran - jag älskar dig. 

 Varför heter min blog tomattii - för jag är hälften till finsk. Fast jag kan ingen vidare finska så ni får vänligen skriva på svenska till mig., Helst! *S* 
 Samt är tomater min drog - bostavligt talat. Jag äter dem i mängder, varje dag. Måste ha till frukost som en vän till mig kallas för " de heliga tomatmackor". 4 mackor med skivade tomater. MUMSFILIBABA! 
 När fort det kommer ut nåt knasigt och nytt tomat måste jag bara smaka.
  Jag älskar allt tomater i alla form, ketchup, soltorkade m.m... SÅ ni förstår hur djupt jag älskar tomater. Jag börjar fundera smått på att tatuera mig tomat på min arm. * funderar*  

 Så ni vet nu lite grann om mig och hoppas det kommer många blogg framöver om lilla mig, som ni kan läsa och dela livet med mig. 

 Ha trevlig blogg-kväll!  // Tomatfreaken


 



Kommentarer
Postat av: warin

TACCCKKK!!!

hoppar uppå ner i din bloggsidan ;)

PUSS ska gå å sova nu

LOVE

2006-05-28 @ 21:47:55
URL: http://warin.blogg.se
Postat av: Räkan

Grattis till din blogg! Alltid roligt att läsa din skrivelse. Fortsättning med den. Kramar

2006-05-28 @ 22:09:54
URL: http://raakan.blogg.se
Postat av: Neta Nilla Diva

JIPPIE! Äntligen är du ute på nätet du med *S* Ska länka till dig bums! PUSSKRAM

2006-05-29 @ 16:32:53
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Ådi

hihi kul hitta din blogg. ska spara i favoriter! kram

2006-05-30 @ 16:39:49
URL: http://maddox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0