Vem är jag?

Här får ni veta lite mer om lilla mig.. Frågor hade jag kopierat inne hos Ärtan. *visslar oskydligt*
 Varsågod och läs, så ni har lite bild o uppfattning om mig, att jag lever inte för bara tomater. *S*

Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt. Men kan även skriva bra med högerhand.
Humör just nu:
Glad och lite slö.
Favoritgodis: CHOKLAD
Är det nåt du absolut inte äter: Middag; Flygande Jacob. Fyfan säger jag bara.
Kläder just nu:
Adidaströja och grå byxor.
Musik just nu: Är döv. Jag tänker inte fråga vad syrran lyssnar på just nu. ;)
Vad sa du senast: Javisst. ( Till min lillasyrra som frågade om jag vill spela Zelda på Gamecube.)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Här epoken. Tack vet jag elen och toaletten! ;)
Sommarplaner: Har 3 veckor semester i juli men har inte planer ännu. Sugen på åka Viking Line över östersjön och slippa all bekymmer.
Är du bra på matte: Nej
Fisk eller badkruka: Badkruka
Saft eller alkohol: Alkohol.
Längd och vikt: 148 cm lång och väger på hjärtat - har inte vägt mig på ett tag men antar runt 55 kg.
Hur många kuddar sover du med: En räcker bra.
Favoritväder: Sol med blå himmel.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: 1. Min medicin. 2. Min pojkvän. 3. Båt så man kan resa när de roliga är slut på ön. ;)
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Både och.
Sparare eller slösare: Sparare
Vem är viktigast för dig: Min mamma
Bästa film: Oj oj svårt! *tänker* Många... Ice Age. Monsters Inc. Wallace & Gromit och varulvkaninens förbannelse. Det finns många mera! :)
Tror på liv på andra planeter: Ja det tror jag.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja! Svårt att glömma det. :)
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, men tycker om honom som vän.
Har du några homosexuella vänner: Javisst.
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag vågar inte precis svara på det. *S* Bero på min humör.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej. Kärleken är finaste som finns.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-3.. Om fler så blir jag glad. Exakt antal har jag ingen önskemål på, bara jag får barn någon gång i mitt liv.
Bio eller promenad: Gillar båda och. Jag promenerar mest än jag ser på bio i stort allmänhet.
Är du kittlig: Ja! Min pojkvän kan övertyga det!
Snarkar du? Nej. Men mumlar ibland, säger min syrra.
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Nej. Men vill självklart inte bli stucken. :P
Äckligaste insekten: Fästingar
Största svaghet: Jag kan vara lite besserwisser ibland och envis!
Det här är jag bra på: Göra folk glada. Har humor.
Bästa bok? Sagan om isfolket, dessa 47 härliga serie skrivet av Margit Sandemo. Har läst allihopa 3 ggr!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga.
Chips, morötter eller godis? Godis - choklad tack!
Pizza eller hamburgare? Pizza. Men hamburgare är gott, det också.
Skriver du dagbok? Nej men gjorde förut. Nu kör jag med bloggisar.
Har du nån flickvän/pojkvän? Pojkvän Tommy. *puss*
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? OM jag ska tatuera mig så vill jag ha tomat på min arm. Tomat är ju stor personlighet av mig, jag är ju besatt i dem. *S*
Stökigt eller välstädat? Har jag nämnt i tidigare blogg jag har en stor ovanlig husdjur? Lite svårt ha här välstädat efter min lillasyrra. He he!
Gungar du på stolen? Nej. Men sitter nästan jämt med benen i kors när jag sitter.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja. Jag vill testa det.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Hur är din drömtjej/kille? Jag har redan min, alltså min kille Tommy. =)
Hur många syskon har du? 7 st...6 st av dom är mina halvsyskon.
Vad är du mest rädd för? Jag har lite svår för ugnar. Blir bara glad om jag slipper använda ugn.
Saltar du på maten? Ja ibland.
Gillar du att sjunga? Nej. Men att vråla efter min syrra gör jag ju varje dag.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Medieprogrammet. Jag gillar dator, skriva, att filma etc...
Anser du att du är stark? Ja men kan även vara svag också. :)
Brukar du sola? Nej.
Vad gör du om du får hicka? Håll andan och räkna långsamt till 20, sen svälj 3 gånger och andas långsamt ut. Det funkar oftast på mig.
Har du komplex och för vad?  Ja. Mina tänder.
Röker du? Nix. Jag tror mina vänner och familj skulle bli chockade om jag röker.
Snusar du? Nej. Forget it.
Använder du knark? Ja - min medicin ju. Och tomater.
Kaffe, te eller inget? Inget. Men jag tackar gärna ja till H20.
Har du en besatthet? Ja fan - tomater! Är jag inte tydlig nog? *S*

 Ja nu vet ni lite om mig. Nästa blogg ska bli nog lite roligare. Ingen frågor som här. Ha det bäst!

   //  F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0