R.I.P TissNiss och Tekla


Tova Sol - min privat benvärmare

Hejhopp på er!

Igår har jag hälsat på min syrra och träffat hennes valp Mini, som har verkligen vuxit till sig, han börjar likna mer en schäfer än en liten fluff nalle-hund. Sen drog vi till norr på en fest hos syrrans kompisar, hade trevligt där!
Idag hade vi softat framför TV och rastat Mini, sett på filmer. Jag hade nu sett sammanlagt 3 st filmer. Kom hem nyss och fick veta tråkig nyhet. =(
Varför kan inte vissa folk köra försiktigt när man är i villområde/ på landet när man vet det kryllar med djur och barn på vägarna? *suck*

image138
R.I.P TissNiss, min kusin katt - han blev bara 7 månader gammal. Påkörd för några veckor sedan.

image141
R.I.P Tekla, hon som är korthårig och satt närmast till kameran. Blev påkörd för lite mer än en timma sedan. Den bild är lite speciellt, eftersom det är båda två kull-syskon och hade inte sett varandra på 6 år! Pelle satt längst upp. Tekla blev 7 år gammal.

Det är verkligen skit när nån djur dör... Tänker på er, kusin H och Warin!

image137
Svårt att ta bild på 3 katter samtidigt ska Gudarna veta! Alla tre pojkar är Warins ögonstenar. Till vänster ser ni Pelle, 7 år. Trim, 12 år i mitten som djupdök i matskålen och till slut till höger lite mörk bild på ministingen Titus 2år.

NU önskar jag och lilla drottning Tova Sol er en TREVLIG HELG! Hoppas att solen tittar fram då!

Kommentarer
Postat av: warin

Tack att du tänker på mig =)
ja idioter som kör över katt och sticker iväg. stannar inte ens.. ggr

2007-08-17 @ 22:17:30
Postat av: Carro

Usch. En av mina katter, Evita, hade en bror som jag haft o han blev påkörd av en bil på Norr när jag bodde där på slutet i Örebro. Vet hur tragiskt det känns!:( Saknar Basil fortfarande trots att det gått 4.5 år nu ungefär.

2007-08-18 @ 11:51:33
URL: http://salinalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0