Lite livstecken!

Hoya!

 Här sitter jag, äntligen en frisk, glad matte till Tova Sol. *pust*

 Har varit jättesjuk förra vecka. Låg i sängen nästan 40 gradig feber, hade ont i halsen, det var värsta, så att det spred sig upp till öronen. Att svälja var rena mardröm, svårt att dricka och äta. Så ont i öronen spred det upp till huvudet! Jippie va? Sen hade jag ont i hela kroppen på köpet. Allt var så jobbigt, men enda jag kunde säga hurra att jag fick inte alls snuvan. Lite ljus i sjuk-tunneln!
 Låg i sängen, zappade mellan olika kanaler och mådde skit. Sov varannat, vaknade och såg på TV. Min arbetskollega som bor inte så långt härifrån var snäll och handlade det jag behövde. Alvedon! Och lite mat, glass och lite blötfoder till katten. MUTA! Hon hade gjort mig rätt mycket sällskap och förstod jag mådde inte bra. Myskatten.
 Efter sjukdomträsket kom jag tillbaka som mig själv, fick besök i tisdags. Äntligen social! *halleluja*
 Warin och Tova Sol's fd matte kom. Den fd matte ville kolla hur TS hade det. Pratade, såg på Desperate Housewives tillsammans, efter det for de hem. Jag hoppade i sängen. Ahh...

 Imorgon ska jag och min kille äntligen fira Alla Hjärtans Dag i låååångt efterskott pga jag var sjuk. Vi ska äta imorgon på min favoritrestaurang - Efesos! =) Har bokat bord. Blir myysigt. *längtar*

 Har köpt ny kattgodis, till Tova Sol. Hon tyckte först det var nåt skumt. Det var "godispinnar" med rökt lax nåt sånt. Men efter hon hade tuggat försiktigt gav hon den hyfsat betyg och åt upp allt. Men den gav inte 10 poäng som hon ger till nyskalat räkor! De är 10 +!!!! Då blir hon inte den trevliga söta katt längre... HIT med räkor va?! Hi hi. Drottningen i högsta form.

 Ikväll ska jag koppla av, har komp.ledigt från jobbet idag. Skönt! Tog sovmorgon, sen gick en sväng till Eurostop. Kom hem. Nu -koppla av. 
 
 Jag vet att det är en tråkig blogg idag. Hela veckan och förra hade varit tråkig. Sjuk sjuk, hemma hemma, åter till jobbet i onsdags. Inget speciellt att berätta. Sorry. =) 

 Warin - vi måste ses snart.... *sno din mobil och spela* Hi hi! 

 Neta - vi måste också träffas snart. ;) Vill gärna uppdatera min hemmis, när du har tid samt våra lunchmöten också! Nästa vecka blir bra, ska du se. Hi hi. Om inte DU blir sjuk ja. *s*

  Kram! 

Tova  
  Hon var vid min sida, när jag behövde henne bäst då jag var så sjuk. *PUSS* ( Två äkta sängliggare - jag och hon. Sån matte sån katt? =) )

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0