Utmaning av tuffa Räkan

Jag fick utmaning av Räkan. :)


Min lista över fem saker
jag vill/hoppas/drömmer om ska hända i år är följande:

1. Världen
Förbättring med växhuseffekten. Jorden Tellus, är allt vi har.

2. Mina familjer
Försöker ha bättre kontakt med min föräldrar, de bor 15 mil bort. Inte ursäkt för det men på något sätt blir det så...  


3. Min hälsa
Att jag mår bra, frisk och ger folk glädje


4. Målet
 Få bli fastanställd på mitt jobb

5. Min hobby
Åhh jag har många intresse. =) Pussla, läsa böcker, träffa mina finaste vänner, brodera, kolla då och då på internet, skriva noveller... Jag är nöjd med det jag har. =)

 Jag utmanar här till:  NETA!

Kommentarer
Postat av: Räkan

Tusen tack! :) Hoppas du har haft skönt ledighet idag! Och njuter av middagen i Efesos med din kille.
*kram*

2007-02-24 @ 03:24:49
URL: http://raakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0