Idetorka

AY - jag snodde det från din blogg. *S*  Jag är alltså härmapa och brist på fantasi vad jag ska skriva. He he!

 Det är lugnt på jobbet nu. Man rullar med tummarna, hoppas det strömmar in mera böcker snart. =)

Mitt namn: Fridolfina, Apan, Fridy, Frida. Ett kärt barn har många namn!
Längd: 148 cm
Spelar du något instrument: Nej
Vem vet mest om dig: Mina närmaste vänner, familj, och min kille.
Vad vill du ha just nu: Lite pengar skulle sitta fint.
Fobier: Bollrädd och ogillar ugn. Vet att jag är fånig.
Känner du en snygg kille:  Ja min pojkvän Tommy
Har du körkort: Nej.
Vill du gifta dig: Nej. Inte just nu. Man vet aldrig...
Tycker du att du är attraktiv:  Tjaeeh
Skolväska just nu: Skola? För sjutton jag tog student för 6 år sedan! Den ligger och möglar. *S* Nej, jag använder den ibland när jag ska sova hos någon.
Har du glasögon: Ja.
Hur ser din plånbok ut: Plånbok? Använder jag? Nix.
Favorittv-program: Mc Leod's döttrar, CSI, Navy CIS... Tittar gärna på Top Model och Ugly Betty också.
När ska du festa nästa gång: Den 27 januari. Min gubbes moster ska fylla 50.
Vad köpte du senast: Julklappar...
Hur mycket pengar har du: Inte så mycket, tro mig...
Hur svarar du i telefonen hemma: " Hej det är Frida." Trist.
Senast kramat: Min kille i tisdags.
Vem sov du hos senast: Min kille
Stjärntecken: Vädur
Ögonfärg: Blågröna
Kall favoritdricka: Vatten/mineralvatten/öl
Varm favoritdricka: Varm choklad
Alkoholhaltig favoritdricka: Vin eller öl.
Säger ofta: Fyfan tror jag?? ehh.. Tänkte inte på vad jag brukar säga.
Saknar du någon: Min kille, han är i Lidköping nu, sen ska han till STHLM nu i helgen. Samt saknar jag min familj naturligtvis. Träffas för sällan.
Du fikade senast: Med Karro tja en månad sedan kanske?
Bästa tecknade film: Många! Lilo & Stitch... Monsters Inc... Superhjältarna... tja mååånga! =)
Vad skulle filmen om ditt liv heta: Lillisen
Vem skulle spela dig: Ehh.... Julia Roberts? *S*
Themelåten av ditt liv: Themelåt, vad är det???
Hur känner du dig nu: Slö. Längtar hem och mysa med min katt.
Kan du laga mat: Host harkel... Det är lite sällsynt att se mig stå vid spisen... Så... Laga mat KAN jag bero på vad och hur min tålamod är. Oftast har jag inte tålamod alls.
Vad tycker du om fötter: De är användbara eller hur? Annars skulle det inte kännas skönt att gå på knäna jämt?
Vad skulle du vilja äga: Ett stor insatslgh typ 4a-5a med Tommy eller hus... mer utrymme. =)
Har du homofobi: Nej
Om du var ett djur vilket skulle du vara: Katt
När och varför grät du senast: Jag minns inte när sist jag grät... kanske på farfars begravning tror jag. Annars snyftade jag nog då och då, när jag läste boken. Sorglig kaptiel ur den typ. =)
Årets luftombyte: Kan man byta luft? Så vill jag ha med tomatdoft då. *S*
Årets hurra: Blev kattägare till drottning Tova Sol.
Årets mode: -
Årets julklapp: Tvspel " Zelda - twilight princess" fick av Tommy. PUSS!

 Ja, då är det klart. Nu ska jag blogga här sen vips ner och kollar läget. Imorgon slutar jag kl 14.00. Skönt. Det är röd dag på lördag.

 Ha det bra! God fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Anna Y

hääärmapa!:P

2007-01-06 @ 10:59:15
Postat av: Neta

HOjt, är bara bra att vara en härmapa ibland, då slipper man ju kallas för en idétorr ;) SES strax KRAM

2007-01-19 @ 16:03:28
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0