Grattis födelsedagbarnet! (katt!!!)

Hej hopp!

 Nu börjar jag undra om vi bor i England eller? Regn, regn och åter igen regn. Observera en sak - jag har ingen tvätt så det kan inte vara jag!
 Om nån älskar trampa på spindlar, var vänlig och bind fast runt deras ben.
 Jag - VILL HA SOMMAR!!!!!!
 Regn får de göra på nätterna, medan vi sover. Ös på! =) Men ja, man kan inte styra väder precis... Då skulle alla inte komma överens? 1 min sol, sen KABOOM har annan bestämt sig åskvädret, sen NEEJ hagel kommer! Tornado! Ihh - varmt igen! SMHI skulle få grå hår om alla får bestämma vädret.
- Ehh nu har vi rapport om en tornado över... nej nu är det ändrat. Det är solsken över hela... nej nu...
 Vem vill då se på stackarna SMHI?

 Nej nu är jag knäpp.... Jobbet är verkligen skön och lugnt, det brukar vara så under juli. Jag har inte semester förrän den 13 augusti. Nice va? Min sambo ska börja sin semester nästa vecka, tills han börjar jobba igen den 13 augusti visst är det lustigt? I år lär vi inte tillbringa semester ihop. Trist men ja äh fan, vi bor ändå tillsammans så...

 Idag fyller min lilla drottning av Mellringe hela 8 år gammal! I morse har jag gett henne burkmat. Hon glufsade sig i glatta livet som att hon har aldrig fått mat. Ursäkta, bara 10 cm från hennes skål finns nämligen torrfoder! Hi hi.
 Ikväll ska hon få räkor! Det blir riktig gott. Tova Sol var förvånad att få burkmat på morgonen. Sött!
 Dessutom fyller en kompis dotter som bor numera norrut om Sverige 8 år. Lustigt, att lilla tös och min katt har exakt samma födelsedagdatum. 990705! Lätt att komma ihåg. Grattis, Bea!
 
 OCH idag ska jag få en besök, som ska sova över helgen hos mig vad skoooooj det ska bli. Sara om ni sitter och börja undra vem det är... =) Hon ringde mig förrigår helt oväntat på 3G och undrade om man fick sova över. YEAH! Vad roligt!!!!! På lördag blir det supermega riktig kvinnokväll hemma hos mig, så att jag undrar om min sambo ska stanna modigt och delar vin med oss leker att han spelar Erika där kväll eller flyr han iväg och besöker sin grabbpolare  och spelar tvspel natten lång samt beklagar sig för sin kompis hur kvinnor har sakta  tagit makten över hela lägenheten! *fniss*
 Eller så tredje alternativ finns -han gömmer sig i kontorrummet och spelar dataspel och låtsas att vi fyra kvinnor puls en drottning finns inte! He he he! *två små horn växer ut ur min panna* He he!

 image93 Grattis på födelsedag! PUSS!!!!

 
 

Kommentarer
Postat av: Räkan

Grattis på 8år Tova Sol, klappar henne så gott från mig! Pippi & Yngve hälsar oxå ;) trevlig helg!

2007-07-05 @ 16:09:37
Postat av: Anna Y

en puss till tova o gratta henne från sin gamla matte!:P

2007-07-06 @ 07:13:04
Postat av: warin

HAHA!
skoj! vi ses imorgon! ska bli kul se dara oxå :D
*warin som surfar via NYA datorn!*

2007-07-06 @ 18:22:15
URL: http://warin.blogg.se
Postat av: jessica

hejsan sötnosen!!! :)
kag tycker du borde börja
o skriva npoveller eller ngn krönika i ngn tidning för du skriver bra.. det e sant.. tror nog att du har gåvan att kunna skriva med humor o upplevelse osv.. :)
t.o.m min morsa tycker det när jag berättaro mdig :) o hon gav förslagen om att skriva i ngn krönika i ngn tidning :) kanske låter det knäppt men bara en förslag ;) kramixx på dig från jessypessy

2007-07-10 @ 01:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0