Lite nytt från lilla mig =)

Hej hopp!

 Jag har rast, så jag får skriva kort blogg och sen fortsätta jobba! =)
 Några tjatar ju att man ska uppdatera sin blogg. Lite svårt när man inte har internet hemma, jag blir tokig snart. Men tack vare datorspel SIMS 2 gör mig iallafall sysselsätt på kvällarna. Detta eller så läsa böcker! =)

 Har på en vecka läst två st böcker. Båda är självklart skrivet av Nora Roberts, min favoritförfattare. "Livsfarlig utsikt" där gissade jag rätt på vem var mördare. YEAHOO!
 Sen andra boken heter "Nyckeln till mod" det är sista delen av tre nyckel-delar. Första del "Nyckeln till ljuset" och andra delen "Nyckeln till sanningen". 
 Ahh, skönt. Nu har man läst alla delar klart. =)

 Just nu läser jag "Är det någon där?" av Marian Keyes. Min bussresor till jobbet och hem är lite långt, och seg jämfört med alla bussresor tidigare till Vivalla var ju inte så farligt. Snabbt och så men nu blä... Så jag börjar läsa istället. =)

 Hemma är det fortfarande rörigt, men något bättre nu iallafall. Inte så många flyttlådor kvar. Tova Sol tar allt med ro, hur än stökigt det är. Mysdrottning! Hon sover numera på golvet, snyft. Inte på mig som hon brukade då vi bodde förut i Vivalla. Men hon hälsar iallafall på mig varje morgon. Sötnos!

 Imorgon är det midsommar så jag önskar er alla TREVLIG MIDSOMMAR!!! Hoppas solen tittar fram och regnet ska hålla sig! =) Moln kan vi överleva med, men regnet fy sjutton.
Idag regnar det - of course - för bara jag har tvätt!
 
Inse fakta: VARJE GÅNG när jag ska boka tvätt, VARJE GÅNG regnar det. 98% av alla gånger regnar det, bara 2 % som består av moln eller sol.

 Så - när det regnar så vet ni jag har tvätt! HA HA HA!

 Återigen HA TREVLIG MIDSOMMAR!!! 

 
Kram kram 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jippi!

2007-06-21 @ 15:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0