Blev utmanad av nyss magsjuk Warin.

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan, jävla apa..

2. Äger du en iPod?
Nej.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Kl 06.00 eller 06.30 bero på hur jag vill stiga upp och duscha eller inte.
 

4. Hur många resväskor äger du?
Äger inga reseväskor.

5. Använder du flip-floppar?
Vad är det?!?

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys, konsum, ICA...

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja, jag fotar hellre. Bilder på mig är oftast fula.

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Senaste film... "En fisk som heter Wanda"

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
En kompis. Snarare nära vän.

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Bero på hur mycket jag vinner, men det lutar nog mest till vad jag behöver... ny glasögon, kläder, nåt till min katt...

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, min mamma när jag var tonåring

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
 Att somna brukar inte vara problem för mig. Så jag tar inte nåt.
 
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Jag äger ingen CD spelare.

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
 Ingen.

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Här veckan har bara börjat, kära ni. Idag är det tisdag och ingen speciellt hemligheter har kommit till mig. =)

16. När var senast någon stötte på dig?
 
Tja, för typ 4 år sedan nåt likadant och numera är han min pojkvän. =)


17. Vad åt du till middag senast?
Till lunch - en baugette med skagenröra. Ska snart fixa middag men vet inte än vad jag vill äta...

18. Använder du huvtröjor?
 
Ja, har några.
 
19. Kan du vissla?
Lyckades bara ENDA gång då jag var yngre. Kan inte vissla annars.

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Via texttelefon var det nog... Jessy. Via 3G var det nog...Sara. =)

21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg och dalbanan. I Liseberg var Hang Over min absolut favorit, tills någon idiot fick en lysande ide och sålde bort den!

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jadå.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
 
019 område

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
 Inte så mycket. Då jag var liten älskade jag Tom & Jerry

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
 
Marieberg, och den är lagom stor. Sen har man fler köpcentrum inne i stan.

26. Hur många syskon har du?
 
8 st. 1 syster, 6 st halvsyskon och 1 bonusbror.


27. Är du blyg inför det motsatta könet?

 Inte SÅ blyg. Jag är pratglad.

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Kan inte komma på nåt...

29. Äger du några popband t-shirts?
*ASG* Nej äger inga.

30. När flög du senast?
Sist flög jag till Cypern, år 2001 med Neta. Bästa resa jag har varit med om!


31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
 Två st.

32. Läser du för skojs skull?
Ja, jag älskar att läsa. Har massor böcker hemma här. Härligt! Härligt!

33. Pratar du några andra språk?
Kan inte prata.

34. Diskar du din egen disk?
Ja det gör jag. Min mamma bor inte här.


35. Har du gråtit offentligt?

Ja på min farfars begravning

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
 
Jag har stationär dator men just nu surfar jag på min syrrans laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
 Ja om det fångar min intresse så.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
 Piercingar nej tack. Hade haft hål i öron när jag var 9 och fick nickelallergi så det blev obehagligt därefter avstår jag det. Tatueringar lockar mig inte, men OM jag ska få en gratis, då vill jag ha tomatmotiv på! =)

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Spelar ingen roll men det gjorde Tommy iallafall. Sen blev vi ihop. ( OBS vi blev inte ihop via första dejten! Ha ha!)

40. Kan du kasta macka?
Inte svårt. Bre på en macka, sen slänga ner på golvet men då är det lite synd att slösa? Nej jag skojar, jag förstår vad frågan menar. Nej det kan jag inte.

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Varför just Jamaica? =) Nej det har jag inte.

42. Vad har du med dig in på bion?
 
Sällskap självklart och lite tuggummi tror jag...
 

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Kristina "Nina" då jag gick i mellanstaidet/högstaidet. Hon var bra. Tycker jag.

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej. Men en kille av annan religion (muslim) hade försökt friat till mig men jag sa nej på ögonböj! Då jag var ca 17 år tror jag.
 

45. Vad har du för väder?
 Idag - mulet och lite regn. Trist.

46. Har du en blogg?
 
Lustig fråga. Ni ser väl det själv? =)

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
 
Svenska... jag hade visst glömt en massa ämnen nu vad som finns... Äsch det går bra med svenska så länge. =)


48. Gillar du att flyga?
 
Ja, särskilt när det lyfter. Spännande!

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
 Snäll. Vackra ögon.

50. När sov du senast på golvet?
 Inte så längesedan. *S* Då jag var full, varit hos Neta och gick hem. Väl hemma kom min katt och välkomnade mig. Jag satte mig ner och myste med henne, på nåt där viset somnade jag på hallgolvet!

51. Vilken är din favoritdrink?
 Vin och öl. Dricker inte drinkar så ofta.

52. Gillar du din boende-situation?
 Ja, härinne gillar jag men inte området.

53. Vilken är din mammas hemstad?
 
Gnesta


54. Din pappas hemstad?
 
Gnesta.

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
 
6 timmar kan jag i nöd, men oftast helst 8-9 timmar.

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
 Ibland. Men oftast försöker jag se till det ska inte bli så.


57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
 Oja! Jag är pratglad! Speciellt under gymnasiet.


58. Vilken är din favoritfrukt/bär?
 
Åhhh. Jag är svag för blåbär, hallon, jordgubb, smultron. Tror smultron är bäst! =)


59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
 
Nej.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
 
Om ca 25 dagar blir jag hela 27 år gammal


61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
 
Inte SÅ petig. =) Jag skriver så gott jag kan det blir bra. Svenska är ju min andra språk.

62. Tror du på liv på andra planeter?
Ja

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
 Jimmy

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
 
Jag tror Gud visar sig där vi vill se. Alltså flexbiel typ. =)

65. Vad var det senaste du åt?
 Senaste... Halstablett. Har ont i halsen. Rädd att jag ska bli sjuk IGEN. =(
 
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
 
För det mesta, med samma kön =) Men ingen problem med motsatta där heller.


67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?

 Min mamma bestämde direkt då jag låg i hennes mage. Farmor försökte få mamma ändra på sig. Frida - usch vad fult namn! *S* Pappa sa ju aldrig emot så det blev jag Frida när jag kom ut till världen.

68. Gillar du senap?
Ja

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det finns värre än så här. Det kommer att bli bättre sen.

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag vill prova men fråga om min mod... hänger den med till höjden också?


71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Hermione från Harry Potter filmer - en liten besserwisser. *rodna* Och älskar att läsa.

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
 
Har inte köpt nåt från eBay


73. Tycker du om att krama folk?
Bara de jag känner


74. Skulle du säga att du är trendig?
Nej

72. Äger du en digitalkamera?
Nej det har jag inte. VILL HA!

73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Nej. Jag är för unik. =)

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ibland när man vill eller har nåt att säga/meddela så....ARGHH!


75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
 
Sorgliga.. t.ex nån som dör.. Måste tänka.. Kan inte komma på nåt just nu. Men det finns några sorgliga böcker ialalfall. Javisst - t.ex "Mary" del 1 och 2.. speciellt 2;an är sorglig då Mary har förlorat sina båda barn och sen till slut hennes man. Så stod hon där ensam. Om ni läser Mary, så beklagar att jag skriver och avslöjar slutet.


76. Tycker du att du är attraktiv?

Nej. Men det säger min kille till mig iallafall.

77. Vad är du allergisk mot?
Starka parfym, doftljus, vissa tvättmedel.


78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
 Nej.
 

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
 Mamma hade vetat till 100% jag var en flicka. Så jag var redan en liten Frida i hennes mage. Ingen killenamn kom till tal.

80. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?

 
Härmed utmanar jag er till här testet är.... NETA och MARIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0