Frågor om Tova Sol


Var är katten född?
 I en lada

Hur många halsband och koppel har katten?
 
Hon har bara sele och koppel

Hur ser kattens förhållande till vatten ute?
 Inte trevligt =)

Har katten några "kläder" (täcken eller liknande)?
Nej. Hon har vacker päls som hon vill hellre visa för alla

Har katten något speciellt kännetecken som skiljer den från andra katter av samma ras/färg?
 Hon är lydig, lyhörd och har en speciell mönster på vänster ovanpå mungripan som ser ut att hon alltid ler

Hur reagerade resten av flocken (tvåbenta och fyrbenta) när den nya katten flyttade in?
 Fyrbenta är det bara hon. Tvåbenta består av mig och min syrra, så det blir jag snabb hennes favorit för jag är ju hennes matte. Min syster-  vem??

Vad är/skulle vara den bästa belöningen katten kunde få?
 Nyskalat räkor!!!! *toookig*

Vad är det bästa katten vet?
 
Räkor, bli klappad, få slicka på plast men det vet hon det är total förbjudet, sova på mig/ eller bredvid varje natt

Vad är det värsta katten vet?
 Bli badad kan jag tänka mig! Ogillar åka bil men hon är snäll ändå.

Har katten någon alldeles speciell egenhet?
 Hon måste alltid doppa sin framtass i vattenskålen innan hon ska dricka.

Något hyss som katten pysslar med?
Varje morgon, oftast, när jag bäddar så förstör hon det. Jag måste ibland bädda 2 gånger. Försöker slicka/äta plast när de finns i synhåll. Klösa på min syrrans möbler.

Var sover katten på natten?
På eller bredvid mig - självklart!

Vad får katten för foder?
 Royal Canin.

Hur reagerar katten när den får några dagars vila?
 Fnatt. Lekfull.

Vad tror du skulle vara kattens drömtillvaro?
 Bo på ett hus, för hon älskar trappor. Så hon kan springa upp och ner. Samt få gå ut i den oändliga äng. Inte nära någon väg/motorväg. Vara med mig överallt, sover fortfarande bredvid/ på mig varje natt. Om hon får vad hon önskar - nyskalat räkor varje dag. *S*

Dessa fyra sänder vi utmaningen vidare till:
Trim, Titus, Pelle, Nilla och Diva. ( det blir en för mycket alltså fem st. Hi hi.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0