Härlig väder idag - men någon håller inte med....

 Hej hå!

 Vilken uuuuunderbar väder idag. Man är SUGEN på att gå en rejäl runda med Neta och hennes bäbisar. Men hon är upptagen med annat, vilket jag får ta ut lilla drottning härhemma, nämligen Tova Sol. Dags att ta lite frisk luft sa jag till henne och satte på selen. Väl klart. öppnade jag dörren mot härligheten - trädgården! Men lilla fröken hade bestämt sig att undvika. Hon lägger ner och låtsas som jag inte finns. " Fin vägg därborta".... Jag satte fast kopplet på handtaget så hon kan smyga ut om hon vill. Jag rensar bort all skit, papper, godispapper, plast gud vad det har hamnat, tralalala så nu ser det mycket trevligare ut. Men Tova Sol, den lilla drottning vill inte ens lämna slottet. Jag fick bära henne, väl ute nosade hon runt men gick nästan smygande in. Verkar se ut hon gillar inte. Okej, jag kan inte tvinga henne. Kanske försöker igen imorgon om vädret är lika skön som idag... Få se, hon kanske hade glömt bort hur det är över hela vintern... Tillbaka till ruta 1.

 Igår kväll hade Neta skickat till mig en fin foto på Diva, hon har kämpat med photoshop, på engelska vilket är inte vårt bästa språk och försöka göra det till en siluett.
 Jag försöker själv, med annat program som finns här i min syrrans laptop. Väl kämpat fixade jag fram bilden och tycker själv det blev bra. 

   Vackra Diva i siluett - vad tycks? 

  

Ha fortsätt härlig vår! =)
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0