Rejäl utmanad av Neta!


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står det där?

Jag tar närmast bok "De ovanliga 2" författaren Åke Mokvist. Sid 19 eftersom sid 18 bestod av stor porträtt av en man, så... och rad 4 står det "överste som bänkgranne, han var lika vänlig..."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Inget.

3. Vad såg du senast på TV?
Vänner

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
19.40? ( kollar nu. Jag har fel. 19.49 just nu! Hi hi)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Inget. Min hörsel är ur funktion sedan födseln.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Handlat mat? Tja...


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?

Hotmail.

8. Vad har du på dig nu?
Strumpor, långkalsong, svarta byxor, trosa, bh, en ful t-shirts under, och adidaströja på. PUST. Man ska vara ordentlig klädd. =)

9. Drömde du något inatt? I så fall vad?
Jag kommer oftast ihåg mina drömmar men just imorse drömde jag nåt svagt om djur... nåt konstigt men synd att jag glömde det nu...

10. När skrattade du senast?
När jag såg på AFV, på teven.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En väggalamancka, en anslagstavla med massor räkningar hängda där.


12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Nej.


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Skoj. Annorlunda. =)


14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Min super.ex nåt så... hyrde film förra helgen.


15. Om du blev multimiljonär - vad skulle du köpa då?
Ujjj, först och främst skulle jag FIRA. Bjuda min kille, och närmaste vänner på restaurangen. Sen får jag börja fundera. Köpa hus säkert, kanske ta körkort? köpa bil?... Nya kläder... Bygga kattgård, ha fler katter. Och kanske jobba deltid HA HA HA! Ge lite pengar till min familj självklart, även min systerbarn får lite på sin konto till deras framtid typ... osv osv... Drömma kan man ju!

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Jag fiser ofta. Men det vet nog mina vänner redan? *S*

17. Tycker du om att dansa?
Nej. Jag dansar väldigt sällan.


18-19. Vad ska dina barn heta, pojke resp flicka?
Om jag skiter i min kille Tommys tycke, och bestämma helt själv då skulle flickan heta Elvira och pojken Dag.


20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Nej. Besöka länder är roligare. Att bo är jag helt nöjd med Sverige. =)


21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Nämen tjena, tomatfreaken. Vi har massor tomater och dina kära som väntar där! Nu ska jag klämma en rolig skämt...


22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Maaria, Elin Z, Räkan och AY


Kommentarer
Postat av: Neta

hahahaha gillar dina svar ... *digga*

2007-03-06 @ 14:26:04
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Piggelin

Haha.. såg att du skrev mitt namn.. jag vet iaf bara EN som heter Elin Z:-) Ska skriva:-)

2007-03-06 @ 18:58:00
URL: http://dansarengirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0