TopModel

Hoya!

 Pust! Har kommit hem nyss. Ikväll är det TopModel. Spännande! =)

 Allt är lugnt här, mår sådär. Har hosta och ont i halsen. Ujj men jag jobbar ändå. Har ju varit sjuk för ett par veckor sedan! Nu igen, vad f*n!!! Har visst skitkass immunförsvar eller vad... 
 
 Tova Sol mår finemang. Hon sköter härhemma och vaktar när jag är på jobbet. Duktig tjej! Hi hi. Jag bör snart börja packa lite och så, ska flytta till min pojkvän slutet av Maj och bli sambo! Lite spännande. Hoppas min lilla flicka klarar bra med flytten, och väl man är där så hoppas jag hon är sig lik. Med att ge mig kvällmassage och sover PÅ mig varje kväll och morgonen! Jag älskar det. Om hon slutar..ARGHH gråååt. 
  Hon är sååååå mysig, min flikka.

 GULP, den 22 mars ska jag ha möte och få se hur min framtid kommer visa sig. Ska jag stanna på jobbet eller...?? HOPPAS jag får stanna kvar. Jag trivs så bra där. Har jobbat nu på biblioteket 2 och halv år. 

 Nej, är hungrig. Ska gå ner och fixa litet ätbart. Sen koppla av och längtar efter kl 21.00. TopModel!

 Låt se om jag minns alla vinnare...

 TopModel 1 - Adrianne
 TopModel 2 - Yoanna
 TopModel 3 - Naima
 TopModel 4 - Eva ( eller är det tvärtom med Naima... osäker nu.)
 TopModel 5 - Nicole
 TopModel 6 - Joanie eller Daniella.... Ujj hur kan jag glömma nu!!! Minns att de två kom till finalen. Nu har jag fått en slags black out. HJÄLP mig. Vem var vinnaren? J eller D...?
 TopModel 7 - Spännande och se vem det blir....

 Ha det bäst! Innan jag går ner och fixar middag sätter jag in en bild... =)

image68 
Jag och Tova Sol

Kommentarer
Postat av: sofia

daniella :)

2007-03-07 @ 19:00:36
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: sofia

och eva var före naima förresten, hehe :p

2007-03-07 @ 19:00:55
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: louise du vet säkkinen hannas dotter

Heej vad gör du jag tycker det är lite tomt utan dig . Kram lollo

2007-03-24 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0