Drottningen och klumpedunsen

Hej hå.

 Lite nyheter här. Tova Sol börjar bli van att ha en klumpeduns i huset - alltså valpen Mini. Hon är inte rädd men håller ändå sin vakt. Man vet ju aldrig med där fyrbenta djur som har noll koll över alla tassarna!
 Mini är rätt duktig, är lugn när han ser min katt. De hade hälsat varandra rätt nära men så länge är de inte någon bästisar. He he!
 
 Har packat, och flyttat en del idag. PUH. Min kille och hans polare kom och hjälpte mig med flytten. Så alla mina förrådsaker är tömda nu. SKÖNT!
 Ska nog fortsätta mera imorgon eller nästa helg. Det närmar ju till flyttdagen med stor F.
Den 31 maj ska jag ju lämna tillbaka nyckeln och säga adjö här. Lite sorgligt... Men nåja hoppas det går bra att bo hos min kille och bli sambo. =)

  Jag läser och är besatt nu i manga. Läser One Piece av E. Oda. Jättebra!!!
 Lånar dom alla från min kompis lillebror. Jättebussigt!!!! 

 Snart bor jag hos min kille så blir min ekonomi något bättre så ska jag minsann köpa några manga hem! =)
OCH nya Nora Roberts böcker självklart. *ler*

 Ha fortsätt trevlig helg!!! Tova Sol ligger nu och myser på min säng. Kanske hon vill jag ska sova också? =) 

Kommentarer
Postat av: André

Jag tror nog att det kommer att gå bra för dig att bli sambo. Ha det så bra! Nu ska jag lägga mig! Puh mailen tog sin tid!

2007-05-06 @ 01:57:14
URL: http://www.nogg.se/antik
Postat av: warin

:D Men skönt att tova sol inte är livrädd..

Du som oroade dig =) sitter lite vid datorn för att slå ihjäl tiden innan jag måste ivägg.. var klar och det var typ 35 min kvar tills jag ska åka..Nu är det 15 min kvar =)

PUSS ses senare idag! SMOCK

2007-05-06 @ 11:14:11
URL: http://warin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0