Superutmanad av en viss elaking Warin

Tre saker jag inte förstår:
- Japanska
- Idioter som gör hemska saker.
- De folk som har sex med djur - tidelag fyfan!


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Dator
- Musmatta
 - Klotter

Tre saker jag gör just nu:
- Pratar med en vän på MSN
- Är valpvakt
- Väntar på syrran kommer hem

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Skaffa familj
- Ha fler katter
- Bli gärna hundägare också.
- ( och bättre med planeten Jorden självklart vid tanke på växthuseffekten)

Tre saker jag kan göra:
- Kan skriva text på spegelvänd utan problem
 - Springa på fyra ben snabbt
- Berätta sagor/ historier som fick mina vänner fånga och bli frusterad när man säger " forsättning följer..."

Tre saker jag inte kan:
- Att höra - lite svår när man får diganos för döv
- Att prata ,inte undra på, se övre mening
 - Japanska

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- På min närmaste vänner
- Min tokiga mamma
- Mig själv

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Bättra på engelska
- Att laga mat  ( är usel och har dålig tålamod)
- Kanske skaffa körkort humm? Men känner mig NOLL motiverad

Tre favoriträtter:
- Sushi
- Lax med potatis, hollandiesås och citron
- Tacos

Tre personer jag utmanar:
 
Elin Z
Raakan

AY

Kommentarer
Postat av: warin

hihihi.. visst var jag riktig riktig elak nu???
*blink*
Ska nu gå till tvättstuganför att hänga kläder på tork..
Kanske ses vi ikväll på filmkväll!
PUSS
*SMOCK*

2007-05-21 @ 11:34:27
Postat av: piggelin

Nu har jag skrivit frågelistan:-) kram!

2007-05-22 @ 14:27:11
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: AnnaMaria Y

Har redan gjort såna frågor, tack ändå du tänkte på mig..;)

2007-05-23 @ 09:17:04
URL: http://pumaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0