Bildrapport

Hej hopp!

 Nu har jag laddat ner några bilder från min 3G, som börjar bli rätt dålig. Suck, vissa bilder är suddiga. *morr*
 Skitmobil!

Några bilder då jag besökte min goda vän Neta för ett par veckor sedan.

 
 Diva och matte Neta på första bilden. Det roliga var att Divas bild är så fin och tydlig men själva Neta är suddig!
 Nästa bild är på lilla Nilla.

 
Allt är lugnt, inget speciellt som jag kan berätta här på blogg. Men jag längtar som tok efter fredag. Skönt med komp.ledig!!! =)
 På torsdag ska min sambos kusin komma hit och sova över en natt. Kusin R ska tydligen göra nåt i Örebro. =) Annars bor han i Linköping.

 image194
 Fick MMS av min goe vän Jessica. Visst tänker hon på mig direkt när hon såg den? *fniss*

 
I lördags var jag på bio o sett  'Heartbreak kid'  den är sådär. Många barn var med i biosalongen, typ 9-11 år gammal och där filmen var det mycket snuskig. Grov i munnen och sexscener... Jag och Neta tyckte att det var inte precis bra för barn... Hmm??

 image195
 Lite ordning ska det vara hemma! En eget pärm till min lilla drottning Tova Sol! =) Där finns det allt från veterinär-räkningar till försäkringskit. Alltså en trist pärm men nödvänlig!

 

 Det är massor kattmat på bordet, som jag har fått av min arbetskollega. Hennes katt har gått bort i fredags av sjukdom och höga ålder. Det vore synd och skam att slänga maten så Tova Sol får kalasa på dom! =)

 
Jag kan inte alls tro att det är December om ett par veckor! Första advent! Tänka sig.. snart får man gå ner till källaren och rota fram adventstakar!

 image193
 Men matte då, ska du tänka på J U L E N just nu? Nähä du, vad säger om att ligga och softa lite som jag gör? Alla problem löser sig till slut vet du. =)

 
Åå vilken söt mage min katt har, hon ligger inte så ofta på ryggen. Så man får passa på och ta några bilder! Nästan att man vill pussa hennes mage. PUSS PUSS.

 Nej nu ska jag till soffan och se på TV. Ugly Betty börjar snart och efter det kommer äntligen Desperate Housewives!

 Ha det bra!




 

Kommentarer
Postat av: Neta

pussis, sööt blogg =) =) Kul å luncha me dig idag som vanligt å ser fram emot imorgon som vanligt *S* .. Pussa Tova SOL!!!

2007-11-21 @ 13:38:16
Postat av: Ninus

Jaaaa snart e det jul och gud vad jag längtar=) Wiiiieee ska bli så underbart att få sätta upp stakarna i fönstrena=) Åhh vad jag längtar=) Puss

2007-11-21 @ 18:08:35
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan
Postat av: malin

fniss, jo jag minns att du berättade för mig men som tur minns jag inte så mkt så att jag itne vet ALLTING redan ;) absolut! det måste vi göra innan julen är här! :) KRAMAR

2007-12-05 @ 20:37:05
URL: http://mallie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0