Snö och is

Hejhopp!

 TACK Neta för i fredags det var TOPPENTREVLIGT hemma hos dig, uppe på berget! Myysigt! Det blir ännu mysigare när det är klart hemma hos er plus en till som kommer i december så är allt PERFEKT. Hi hi!
 Igår hade jag städat ordentligt hemma. Skönt, dammsög överallt så nu ser jag ingen liten dammtuss. Ahhh, skönt!

 Sitter och läser One Piece, är besatt i dom. Jättebra manga, rekommerar er att läsa. Men i början av OP är det trögt men sen bättre o bättre när man har smält in. WOW... De har allt!  och ni kanske som är inte van vid att läsa baklänges, men när man har vant sig så är det inte alls svårt att läsa. Jag läser även annan manga som Conan, Inu Yasha, Emma, Power, och självklart One Piece! =)

 Nog om det - annars kan jag bara prata om det i evigheter.

 
   Har inte speciellt att berätta, allt är lugnt som vanligt här. Tova Sol sover bredvid mig. Min sambo ser på TV. Allt är frid och fröjd härhemma. Ute gnistrar det lite grann av snö som finns kvar.
 Såg en gubbe halka idag, uscha. Jag gillar snön men aldrig isen. Urk! Hoppas det gick bra för gubben, tur att han hade sällskap såg jag men liten och nätt dam. Undrade om hon orkade lyfta upp honom, han är stor! =) Ungefär som jag och min sambo kan man säga. *fniss*



 image192
 Kapten Ruffy  som söker efter den berömda piratskatten One Piece.  Låt er inte luras av hans naiva min. Beloppet säger allt va?!?  I bakgrunden är det Usopp. Känd för att vara lögnhals och vill gärna vara kapten men där kan han bara drömma om!!! *S*

 
Ha en mysig måndagkväll. CSI New York ikväll! =)

 
 

Kommentarer
Postat av: warin

klockren bild på ruffy! haha.. så glad såå naiv ut! ASG PUSS imorgon ses vi kanske?! jäd

2007-11-13 @ 18:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0