Lite bilder och nyheter

Hej hå!

 Det blir inte många bilder trist. Jag börjar använda digitalkameran, i provtid om jag vill köpa av en vän. Så jag håller på och lära mig använda så det blev inte många mobilbilder. Ska be få låna sladd sen av min vän så att jag kan ladda ner bilder från kameran. =)

 
 1:a bilden var det på Romme Alpin jag hann inte ta bättre bild på backen eftersom jag tog bilder först med Karros kamera så sen var det mitt tur så höll vi på och passera förbi! Det var på vägen hem då från Leksand. 2 och 3:a bilden var det kul eftersom hela vägen till Örebro var det inte mycket snö på träd och granar men plötsligt i ett kort bit var det himla mycket snö sen VIPS borta. Lite kul där. =)

 
TACK Sara att vi fick komma upp till dig o sov över. TACK Karro för att körde hela vägen dit och hemåt! Det var himla kul i Leksand, jag och Karro fick se hur vår underbar vän Sara har verkligen ingen....pokerfejs! Härlig med mycket känslor i sig när hon satt i plumptävling mot andra. Kom på tredje plats, delat plats med de flera andra. Grattis!

 Romme Alpin - slalom. Det var kul trots vädret. Jag var Karros skidlärare hela dagen. Applåder för Karro som var duktig elev. Nästa gång vi åker slalom ska vi minsann få dig att bromsa bättre, eller hur, K? =) Bromsaaaaa!

  image271
 Duktig slalomelev!  Tack för att du körde fram och tillbaka! =) =) Du är BÄST!

 
image275
 På vägen var vi tvungna ta kort på det! Jag o Karro skrattade gott åt skylten! Kanske efter lång färden hem och tröttheten gjorde så att vi blev galna men vi stannade och tog kort! Stripa, det är nog kanske en nice ställe för karlar?!?

 

 Tyvärr inga bra bilder från Finlandresan. Sucka men hade skoj skoj därborta för 2-3 veckor sedan.
  Tack för resan tillsammans, Karro, Neta o Helena. =) Party party night long! *sjunger*



 
  Ehum, jag vet inte hur min sambo funkar ibland.... Men han måste nog ha vaknat av mobilen och sen somnat med den kvar i hans hand! *fniss*  Sötnos, så jag måste BARA ta kort på honom. Hi hi.

 
Hoppas nästa blogg då hinner jag låna sladden och ladda ner BÄTTRE bilder från en riktig digitalkamera med toppkvalite än min skitmobil.
 
 

 GRATTIS Neta till tredje hund Zacco! 

   Ha det bra så länge. Hoppas jag uppdaterar blogg ganska snart. =)


 image216
 Hoppas du skriver mer om MIG i nästa blogg, matte?

Kommentarer
Postat av: Neta

SÖTT bloggat :D :D PÅ TIDEN det .. SNART får du blogga igen efter helgen :P PUSSKRAMIS

2008-04-03 @ 18:45:15
URL: http://wisserangels.se
Postat av: warin

HIHI

jaa jag =glasspinne under slalom eller hur?haha! men kul var det! jaa stripa.. vad "besatta" vi var av att ta kortet p det där skylten!!! *S*

PUSS Du är bäst med! ;)

2008-04-03 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0