Exoticblod i Tova Sol?

Hej hå!

 Jag är på bättringsvägen. Heja! Jag och min sambo blev verkligen sjuka nyss i helgen och fortsatte veckan ut, så vi båda två sjukanmälde oss och stannade hemma och tyckte SÅ synd om oss. Tova Sol däremot blev rätt glad att vi var hemma. =)
 Idag mår min sambo mycket bättre och jobbar eftersom det är lugn arbetsdag idag mest papperarbete så han kan sitta och ordna upp i lugn och ro. Bra dag att återkomma till jobbet! Jag däremot är inte helt å hållet riktigt frisk ännu.

 Jag kollade igenom min bilder här på dator och hittade några som jag kan stoppa in här på bloggen. Ni tröttnar väl aldrig på bilderna??? Jaja, det är mer bild på min katt. *visslar* Men Tova Sol är ju SÖT LINLUS! *blink*

 image228
 Va? Vad har hänt med min katt? Hon ser plötsligt ut som Exotic inte en vanlig söt huskatta! *ler*
 Bilden är dock gammal, jag tog bild feb 2007 kan jag nog tro! Söt med tungan vaaa?

 
Hoppas jag hinner bli frisk och glad före lördag, då är det kattutställning i Örebromässan. Vill gärna dit och titta! Vem vill följa med mig?!? =)

 Sköt om er och håll er friska nu!

 // Sjuklingen och Tova Sol med kanske exotic i blodet? *fniss*

 
 

Kommentarer
Postat av: jessy

hihi.. söt tunga Tova Sol har ;)

ja det stämmer att ur detta vinkeln ser hon inte ut som en huskatt..:D

krya på dig iallfall!!!
kram!!!!

2008-01-23 @ 17:59:01
Postat av: warin

Åh, så söt!!!!Fast inte sötare än MINA prinsar! ;)

2008-01-23 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0