Tova Sol som fotomodell

Hej!

 Längtar efter bli 100% frisk! Jag tänker ändå till kattutställning hur än jag mår. VILL dit och se andra katter! Några timmar blir jag verkligen nöjd!!! Hoppas någon vänlig själ kan göra mig sällskap dit. Några kan inte pga förhinder + jobbar. SNYYYFT... En person som är kvar - min enda hopp, som ska smsa mig senare idag och meddela om hon kan komma med eller.... *håller tummarna!* Hi hi!

 Idag har jag tagit massor bilder på min katt, eftersom jag hade inte värst mycket att göra förutom be att bli helt frisk. Tova Sol blev verkligen trött till slut på mig och min viftande mobil som förföljer henne. Känner mig som tja lite parpazzi hur nu det stavas. Hi hi. Jag vill ju få några bra bilder! Det är inte lätt, när en viss fotomodell är inte på humöret. Jag fick öppna balkong kort stund, tog på mig jacka så jag klarar mig mot 'kylan'. Hi hi.

 
 Hm ska jag gå ut eller inte.... Jag såg JU igår det var snö ute!!! Brrr...

 


 Lite balkongkontroll där och här. Ingen snö? Hmm, mysko. Jag var helt säker på att jag såg snö igår, du såg väl det också, matte!?! Var är de?

 

 Fint va? ( Jag försöker variera mina bilder...)

 

 Nu håller jag mig inomhus! Punkt och slut! Här ska jag ligga!

 
image243
 Men matte, kan du sluta fotografera någon gång?

 
image244
 Nu är jag TRÖTT på det! Lägg av!

 

 Mmmm, muta med kel? Det går alltid hem! Mera kel, mera!

 
image247
 Nu menar vi allvar, kan du sluta fota mig?

 

 Gullig Tova Sol va? Hi hi!

 Skriv gärna kommenterar på min blogg, att ni har varit här o läst. *blink* Då blir jag kanske fortare frisk?

 Ha skön torsdag!

 // Fotografen och trött fotomodell TS

 

Kommentarer
Postat av: warin

det blev ju en del bra bilder på TS!
Särskilt en bild på TS blev ju bra i MSN bild-rutan!! hihi, synd att det finns ingen nät i balkong hos er..då hade du kiunnat ställa bord eller nåt nära nätet så att TS kan sitta på den ochfå en bra utsikt ut typ..

BLI FRISK FORTARE, FRIDA! krya på dig!!

puss förresten nej vill inte smitta dig med mitt halsont så det´får bli en kram istället hihi

2008-01-24 @ 16:36:25
Postat av: jessy

hihihi... hmm du har visst blivit en kattpaparazzi nu,
bäst o
hålla mina katter undan från dig ;P
kramixx

2008-01-24 @ 18:18:23
Postat av: Anna Y

skönt att se henne att hon har det så bra hos dig!! ge en stor puss till henne från mig!!
KRAMKRAM!

2008-01-24 @ 21:23:10
Postat av: piggelin

Krya på dej!
kram!

2008-01-24 @ 22:59:56
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: Jätten

Supergulliga bilder!!
Pusssss på min lilla gudinna!

2008-01-26 @ 00:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0