GRATTIS drottningen!


 Grattis på födelsedagen!

 
Nu är lilla sköna, min svarta pärla 9 hela år! Har gett henne burkmat imorse vilket hon uppskattade det. Har köpt räkor ska skala dom senare och ge henne. Mycket gott blir det! =)

 Jag kopplar av annars och läser Inu Yasha. Skönt med lugn helg. Nästa vecka ska jag vara ödlevakt åt en liten söt skäggagam vid namn Rookie medans hans matte är i Danmark!
 Nästa vecka är också min sista arbetsvecka sen har jag ääääntligen S-E-M-E-S-T-E-R! Bara 5 arbetsdagar kvar.. =)

 
  Jaja, du SKA få räkor snart. Lite tålamod, tack. =)

 
Tova Sol vet att vi har räkor i kylskåpet. Måste ju tina först innan man kunna skala. Hon missar inget! *S*
 



           Ha en skön lördag!
 

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hehe min katt Apple fyller år i torsdags, hon fick fil med kattgodis i... hon älskar fil så mycket.. gillar ej något form av kött.. undertag för torrfodel.. lite mysko haha..

2008-07-05 @ 17:08:05
URL: http://saibot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0