Utmanad och ett liten besök!

 HEJHEJ!!!

 Så man har blivit utmanad av Maaria! =) Lika bra få det gjort he he!

 
Regler: -Beskriv reglerna -Svara på alla frågor -Välj ut 6 personer du vill veta mer om och utmana dem i sina bloggar, be dem läsa din -Låt personen som utmanat dig få reda på när du svarat på utmaningen

FEM SAKER SOM FANNS PÅ DIN "ATT GÖRA" LISTA IDAG
: Diskat, lekt med Tova Sol, hämtat hamstern ( ska passa i några dar) läst några st Conan, och KOPPLAT AV! =)

VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN:  Oj oj, 10 år sedan, då gick jag på gymnasiet, börjar  känna på publivet. Bodde centralt i Örebro!

STÄLLEN DU BOTT PÅ:
  Min hemstad, Gnesta. Sen -97 flyttade jag till Örebro. Har bott här tills dess.... =) Snart i elva år! 

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR BILJONÄR: För första, skulle jag svimma. Men sen kommer det...
1. Köpa ett hus
2. Ta körkort
3. Köpa en miljövänlig bil
4. Skaffa fler djur typ hund/katt eftersom då har jag mer tid åt djuren.
5. Resa utomlands.

PERSONER DU VILL VETA MER OM:
 Jag utmanar till... Warin, zeta0891, AY... jaa det får duga. =)






 Tova Sol är nyfiken på vårt besök, en söt hamster Gimzo som vi ska passa i några dagar.  =)

 Hoppas bara det går bra mellan TS och hamstern. På nätter ska jag självklart stänga rummet så vår lilla kattdam kan inte hitta på nån dumheter medans vi sover. *S*
 Gimzo är såå söt, han påminner mig om min gamla dvärghamster Hjalmar! fast Hjalmar var mycket mindre. =)
 
 Imorgon har jag SEMESTER!!! Gissa vem är gladast? *fniss*

 Soliga kramar!


Kommentarer
Postat av: Neta

Ähum, utmaningen har jag fått från allas håll ... Bah! :D



NJUT ;)

2008-07-18 @ 10:52:41
URL: http://www.wisserangels.se
Postat av: Anna Y

FEM SAKER SOM FANNS PÅ DIN "ATT GÖRA" LISTA IDAG: Åt en massa mackor, tvättat lakan och kläder,städat lite, leker med mobil (sms och spel) och skall laga mat snart.

VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN:

Då var jag runt 19, helg-alkis kanske var jag då, var bara ute o festade, fikat en massa och var jvla omogen samt hade man så roligt så spelade det ingen roll! hä hä, fått då lyan i centralt.;)



STÄLLEN DU BOTT PÅ:

Hallstahammar tills jag var 5-6 år, flyttade till Örebro, bott där tills jag var 28, prövade bo i Katrineholm. Men ska flytta till KumlaDumle nästa sommar.;)



FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR BILJONÄR: För första, skulle jag svimma. Men sen kommer det...

1. Köpa ett hus

2. Betala lite skulder

3. Reser utomlands med min nyblivande familj!;)

4. Generös mot min föräldrar/syskonfamilj o nära vänner på ngt fint presenter ibland;)

5. Har bra om pengar till framtid till barnen o oss själva.

*****************************************

SÅg inte det här förran nu.. orka skriva in i min blogg, så du får iaf lite roligt på kommentar ist!:P

Ge en puss till Tova! KRAMKRAM!

2008-08-12 @ 14:37:08
URL: http://finntrollochsmultron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0