En vecka kvar...

Hej!

 Nedräkning börjar på allvar! Italien nästa måndag. HJÄÄÄLP!!!!
 Måste växla pengar! Köpa sollotion, med högsta siffra. Jag är en äkta innemänniska! *solbränd på ögonböj*

 Jag lånar nu reseväskan av min syrra, börjar bli lite hum över den.... den är ju ENORM. *asg* Lätt att känna igen om jag ska hämta den ja men att släpa den i halva Italien gör nog inte saken lättare? Humm??? Funderar... Men bekvämt så slipper jag oroa mig för plastbrist om jag köper nåt från Italien... Min reseväskan är pytteliten söt svart enkel väska som 10.000 st har likadana. Måste sätta dit tomat på, så vet man väskfan är MIN! =)

 image293
 Inga bekymmer, ser ni! Livet är underbart...att vara en katt!

 
Okej nu har jag båda BD och här blogg, så risken är stor ni ser samma bilder där och här.. Skitsamma, ni får stå ut med det. =) Men mera bilder i BD. Här skriver jag mer text....

 I lördags hade man åkt en sväng till Neta. Hon, hennes bror och kompisar + Netas 3 hundar tog modig dopp i Dammen. Jag stod och vadade o fotade för de mesta. Ni kan se på min BD.
 Vi skulle också planera inför Italien men ja - det hann vi inte med vilket jag hade förstått! *S* På kvällen drog man till Björnstugan o hade trevligt. Mötte många som man känner. Kul!
 Igår kom min syrra hit med den enorma rosa fula väskan. Tack, syrran! =) Ska packa o fundera... packa o ändrar mig... en vecka kvar. Bra. Då har jag gott om tid att ångra, ändra o packa. Bokat tvätt på fredag! Så man har rena kläder inför resan!

 image296
 Herregud hur dramatisk kan man vara? Packbekymmer? Det har jag ingen problem med. Jag har min vackra päls!

 
image294
 Men seriöst, ska du ÅKA dit utan mig?!? Jag som har trott jag får följa med!

 
image297
 Nä, nu ska jag sitta här och tjura lite. Kom inte närmare va! Fnys, jaså det krävs pass för att åka bort?

 

 Min sambo ska passa Tova Sol medans jag är i andra land en vecka. Det går säkert bra, jag kommer SÄKERT lämna en lång skötsellista till honom. "Glöm inte byta vatten, ge mat, leka, klappa..." såna saker som gör att han himlar med ögonen. *S* Ja se, kvinnor!

 image295
 Du säger att du kommer sakna mig? Bra, då kan jag ligga här och vara nöjd! Jag lovar att uppföra...ehum... mig medans du är ...borta.... hur gör man för sjutton  för att korsa klorna???

 
Det är 7 år sedan sist jag for utomlands - det var då till Cypern med Neta. =) Så jag kommer nog få ordenliga resefeber under helgen innan Italien kan jag tro!!!
 Kommer att sakna båda min sambo och katten! Snyyyft!!!!

 Här veckan jobbar jag som vanligt. På torsdag jobbar man bara halva dan. Sen leeedig på fredag. SKÖÖNT! Sveriges nationalsdag! Då fyller min syrra hela 23 år samt Karros lille kattpojk Titus 3!

 image298
 Min sambo har suttit nu i flera veckor med laptop på knä o fixat spelprogram till EON nåt så. Jag är ointresserad - men tog kort på honom så ni vet hur han har det nuförtiden. *S* Vilken skön stil han har, va?


 image299

Kossan och Apan. Fan - om 6 dagar... ITALIEN!!!!!!!!!!!!!!


 
Sköt om er o njut av solen! =)


Kommentarer
Postat av: warin

HOPPAS det regnar i ITALIEN hela veckan

moahahahaha

2008-06-02 @ 19:25:16
Postat av: Tobias

ha det trevlig resa å njuter av semester!

2008-06-02 @ 19:45:21
URL: http://saibot.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej!! Ja man får hoppas att resan går bra! Och jag ska nog påminna dig att resväskan + packning ska vara max 20 kg! ;)

Vi ses om en vecka! :)

2008-06-02 @ 19:57:57
URL: http://femina.blogg.se
Postat av: Camilla

du ska väl ta med böcker till italien va???
Vilka då??
Kram Camilla

2008-06-02 @ 20:31:14
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Neta

Dumma Warin! Det ska INTE regna!!! :D NICE blogg ;) PUSSKRAM

2008-06-03 @ 02:13:29
Postat av: jezzypezzzy

hehehe :) kan nästan känna din oro/resefeber in för resan... men hardu fixat passen/kollat så datumet ej har gått ut:P
lycka till med resan sötnosen.. hoppas både du o neta ,m.fl.. kommer o få det kul.. o dessutom har jag "hört" att nu i denna årstiden e det mkt mkt varm där nere.. oiii sägerjag!!!!
hare så ggöööötttttt*puss*

2008-06-03 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0