Digitalkameran jag kysser dig!

Hoya.

Äntligen lite liv härinne. Nu har jag en NYHET! Tack, lilla R som har modigt sålt sin digitalkamera till mig! Alltså, igår gjorde jag världens bästa köp!!!
Halleluja!

Jag har inget speciellt att berätta här, har bara jobbat o jobbat! Varit sjuk för några veckor sedan. Blev dunderförkyld. Jobbigt! Nu hoppas jag för 17 att jag ska vara frisk resten av året. =)
Här månad blir det massor att fira. Låt se listan.
10 maj - min sambos pappa ska bli 60 år.
13 maj - min barndomsvän ska bli 28
20 maj - min kära systerdotter Fanny 4 år
22 maj - min lillasyrra Nina 26 år
31 maj - Tommys morfar ska bli 80!

Oj oj. Hoppas inte flera ska fylla maj? Javisstja en vän till mig också den 11 maj. =)

Igår firade vi Valborg i Julita hos min sambos föräldrar. Mysigt. De grillade kött. *gott* Min syrra följde med, den annan syrra som ska fylla år i Juni! *skratt*
Såg på brasan, samtidigt tog jag några kort på hundar som är min sambos systers.


Bischon Frise hane som heter Dennis. 2 år gammal. Riktig gosig o kelsjuk hund! Mysboll!


Vad finns det gott i köket må vi tro, undrade schäfertiken Isa 8 månader gammal. Hon vägrade se in i kameran. Busvalpen! He he!

Vi for hem till Örebro på natten gissa att jag somnade på en gång i bilen. AHHH sköönt.
Imorgon ska jag jobba. Alltså ingen ledig på klämdag. Suck, men bara en dag sen har man helgen framför mig! =) Härligt!!!! Hoppas att vädret blir fin då!

image281

Här försökte jag träna Tova Sol sitta men inte alltid det funkar. Hon får iallafall godis som belöning. =)

image280
Vackra Tova Sol. GUUUD vad jag älskar min digitalkamera! Vilken skillnad mot 3G-mobil bilder. De kan slänga i väggen, allihopa. *fniss*

Om ca 6 veckor åker jag till Italien! Spännande!!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa :)

Tur att du har inte körkort, då kan du sova i bilen på natten :D Längtar enorm till Italien resa! Puss

2008-05-01 @ 19:46:31
Postat av: Linn

Var i italien?:D

2008-05-01 @ 21:27:08
URL: http://linniita.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej fridolfina

tack för hjälpen, har ej sett bilder ännu kommer ej in på emil, suck!! fr. örebro mammma

2008-06-05 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0