Saknar sommar!

Hej hej!

 Dags för en uppdatering. Verkligen!

 Jag har varit usel på att skriva härinne på lääänge - BD satte man bara in bilder och klart! Ingen text får man bekymra sig för. *S*
 Bilder säger ju redan tusen ord, oftast eller hur?

 Sommaren har bara vischat förbi mina ögonen och såg hur löv ändrade färg sen voosch var de på marken. Sen hade den första snön anlänt Örebro 30 okt! Lika snabbt kom snön... försvann den.
 Medans jag står där fortfarande i samma fläck med stor frågetecken ovanpå min huvud. Typ.

 Min lilla katta mår bara bra, hon blir mer bortskämd för varje dag. Jag = för snäll matte. Visst har man sina gränser men jag är dumblööödig.
 Hon vet.
 Utnyttjar mig utan dålig samvete.
 Fan tar katten!  Nää skojar bara! Det får jag skylla mig själv faktiskt.
 
 
  Tova Sol ute på balkongen den 8 nov på kvällen.

 
Jag har precis starkt nog under helgen tagit bort mina döda tomatväxter. De har verkligen vissnat och dött! Ordentligt. De behöver ju massor med sol och vatten. Inte kylan och mörker. SNYYYFT! Tova Sol däremot hejar, hon har alltid avskytt dom. De luktade mycket samt var stora. Nu äger min katt balkongen igen. Och återfå sin titel som " Drottningen av Balkongen!"

 För ett par veckor sedan hade jag besökt min vän och tog verkligen det mysigt, tog självklart bilder på hennes katter!

 
 Mys Trim.



 Dörren suger! Hit med kattlucka tack! tycker Pelle.


 Å han kommer att bli proffs på att flirta! Se upp alla kattflickor därute!


 Öppna, jag är redo att träffa brudar!


 
Jag jobbar och jobbar - gulp min anställning går ut 31 december. Hoppas jag får veta snart hur det blir. Jag HÅLLER verkligen tummarna att få stanna kvar och förlänga min anställning. Jag trivs så bra på jobbet. Jag ÄLSKAR mitt jobb. Nervös, det är lite mer än en månad kvar...

 
 Upp och ner. Vad gör du, lilla toka? *S*

 
  Annars har jag inte mycket att skriva just nu, min hjärna står still.  Till våren ska min syster ha tillökning, beräknat till april. Så Felicia och Fanny får lillasyster eller bror. Min syster hoppas på en liten pöjk men få se. I vår släkt är det stark med flickgener! Vi utrotar alla pojkar. *ASG* 

 
 ÅÅ vad jag LÄNGTAR efter vår/sommaren. Vill ha ljusare tider! Julen - vaddå? =) Då kan man sitta ute på balkongen. Jag har nu nätat balkong vilket Tova Sol kan sitta ute hur mycket hon vill, under dagarna också medans jag jobbar. Åå vad jag längtar!

  Nu i helgen är det bokmässan i Örebro, ska ni dit och kolla?

 Ha en skön mörkperiod. Jag ska FÖRSÖKA skriva här lite oftare. Hade glömt bort hur kul det var! =) Dumma jag!

 // Klantskalle Frida och Tokstolla Tova Sol

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!

Du har blivit utmanad. Se mer info i vår blogg.

Mvh Sol & Måne

2008-11-19 @ 19:28:01
URL: http://blogg.passagen.se/zol-mone/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-01 @ 12:26:01
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0