Katter med klös!

 Helloj folks!

Här kattlivet hemma hos mig mellan dom två svart/vita skönheter har inte gått mycket framåt. Tova Sol är ju som sagt försiktig lilla gumma som vill ta det hela på hennes takt. Marco är ju en riktig yrväder med noll tålamod! Vid tanke på han är ju en liten ettåring parvel så är det inte konstigt att livet leker för honom. :)

 
 Tova Sols vackra profil. Hon börjar föredra ligga under sängen nu när Marco är ute och busar.

 

 Jag har bokat nu en veterinärtid till min lilla krutgumma nu på måndag 10 aug. Hoppas allt kommer gå bra. Hon ska då vaccineras och seniorbesiktas. Kolla tänder också ifall hon har mycket tandsten samt blodprov.

 
 Marco Ruffy har inte tappat nåt, utan han tycker väl det är intressant titta neråt. Undra vad som är roligt? :)

 
  Marco växer så det knakar, han börjar se mindre och mindre kattunge-aktig ut. Börjar väl sakta bli vuxen min lille pojke! Nu väger han runt 4 kg. Är fortfarande besatt i maten, han kan hitta nåt som går att äta. Så det gäller verkligen se till INTE ha maten glömt framme.... då är han snabb och tar det! :)

 
  Nu har Tova Sol fått egen kudde, på nätterna lekte hon som kuddtjuiv så jag sov ofta utan! Nu jäklar.... där fixade jag en till henne, så nu är hon verkligen mycket belåten! Hon vet verkligen hur man få sin vilja fram! =)

 
Jag har semester nu - och jag NJUTER av det för fullo. Samt ser det ut som vädret blir bättre vilket jag är glad! Saknar sol och värmen.... Det har varit lite för mycket regn på sistone. Snälla solen, stanna!

 



 Vilka gaphalsar jag har va? Hihi. Tova Sol och Marco Ruffy!


Nu ska jag sitta ute på balkongen och njuter av solen! Ha det bra, läsare! Kram från oss!


 

Kommentarer
Postat av: warin

Wow vilka bilder på TS och MR! speciellt där de gapar =) du fotade verkligen i rätt ögonblick! Jadå det går framåt för dem ska du se, kanske går det låååångsamt fram för dem men bit för bit blir det nog bättre ska du se! IS i mage bara ;)



KRAMAR å tack för sist!

2009-08-06 @ 13:26:26
URL: http://www.warin.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0