Utmanad av Pezze!

Har nu blivit utmanad av Pezze!!!

 Ska skriva ner 8 st ovanor/fakta om mig själv!!!

  • 1.  GALEN i tomater! Äter minst en tomat varje dag!
  • 2. Är morgonmänniska
  • 3. Har fastanställning på mitt jobb nu, JIPPIE!
  • 4. Pratglad
  • 5. Är matte till en mysig huskatt som är 9 år, snart 10 till sommar.
  • 6. Är tillsammans med min karl i 6 år nu.
  • 7.  Hälften finsk.
  • 8. Har bra minne - ibland minns jag även de onödiga saker! ( men jag KAN glömma också ha ha.)


 Nöjd nu, lilla Jessy? :D


 

 Å vad trött man, när man har svarat på utmaningsfrågor! Dags att sova!

 

 // Frida o Tova Sol


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe.. mkt nöjd!! :D



2009-02-03 @ 19:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0