Lite glädjande rapport!

 Hejhopp!

 Måste bara berätta liiite framsteg idag för min Tovagumman! Det är ynkla små framsteg är bättre än ingenting! =)

 När jag var på stan lite grann efter jobbet fick jag sms av min sambo som kommer alltid hem tidigt före mig från jobbet så där undrade han om man fick släppa ut Marco. Jag svarade OK om Tova Sol har gått på lådan så slipper hon ju sitta nödig på köksstolen!
 Sen tog jag promenad hem, vad härligt i sommarvärmen. Visst svettades jag men vad fan, ska inte klaga! Jag som hade längtat efter sommar sedan vintras! Hi hi!
 En timmas svettiga promenad kom jag in till kära lägenheten, i hallen mötte jag naturligtvis ADHD- Marco. Men till min stora förvåning dök Tova Sol upp också! Hon ville ju hälsa på mig! Men stod där tveksamt när hon tittade på Marco och fräste en massa. Marco upptäckte " öhh jaså, är du HÄR också?" och blev osäker hur han ville göra, hälsa på mig eller hälsa på surtanten? *S*  Då beslöt han hälsa på surtanten hur många chanser får man? Han gick efter henne men sprang inte åtminstone. Jag ropade på Marco medans jag tog av skorna och tänkte jaha ja nu sitter Tovagumman väl på den berömda köksstolen och tjurar. Då gick jag till köket och såg till min andra förvåning satt hon kvar på golvet! I huk visserligen och fräste en del mot Marco. Men min haka var iallafall ner på golvet med en duns! Jag hälsade på Tova Sol som valde vara under stolen men fortfarande på golvet och blev glad när jag hälsade henne först! Marco försökte komma men jag visade tydligt han får vänta! Han låg på köksmatta och tittade på oss. Tova Sol lät mig klappa henne, mys mys sen började hon tvätta sin päls. WOW! Hon vet säkert att jag vaktar Marco, säkert! HAHAHAHA!
 Sen hälsade jag glatt på Marco han var ju så duuuktig också! =)
 
 Men nu sitter Tova Sol som vanligt på köksstolen. Marco ligger här på min knä och slappar.
 Lite smått framsteg har det skett. Hoppas på fler små små framsteg kommer framöver! *håller tummarna*
 
 Jag är stolt över mina bebbar!

 Igår har vi monterat upp ikea nät och stoppat in Marco i den. Ha ha, han gillade verkligen men förstår inte hur man kommer in själv. Jag måste hjälpa honom. Lite tönt kan han vara...

 
 Min skatt Tova Sol!


Vad ler du åt, Tovagumman? *fniss*

 
Och nu kommer bilder på Marco i nät, snacka om vi har fångat en konstig fisk?! He he!


 
 Mmm inte dumt här!

 

 Ja man har fångat en KATTfisk! *S*


 Söt busig tokig Marco! =)

 
Nu ska jag sitta ute på balkongen och äta lite blåbärskräm och njuter av solen. Det ska bli lite sämre väder här veckan samt i nu helg. Trist!

 Kram // Hönsmamma till Tova Sol & Marco Ruffy


 

Kommentarer
Postat av: pezze

S ja... sicken knasboill te katt(syftar på Marco) du har...

o det e ju bara bra att det händer lite lite saker i allafall mellan dom.. :D

kramix på dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0