Nytt år

God fortsättning!

Nu är det år 2010, hoppas ni hade bra jul och nyår!

Själv har jag blivit sjuk blä. Jag tog svininfluensavaccin 22 dec och jag blev dålig samma kväll och hela natten fick jag frossa. Sov nästan inget och orkade inte till jobbet. Jag fick feber, muskelvärk och huvudvärk av vaccinet.
Blev lite bättre över julen skönt!
Men sen blev jag sämre igen efter jag hade tagit skogspromenad med min sambo - när väl hemma blev jag jätteförkyld, ont i halsen och febrig. Vad fan! Sjuk igen! Nyårsafton blev jag bättre men tog det lugnt iallafall. Bjöd hem en vän hit vi hade mysigt. Jag ville vara hemma pga har precis varit sjuk samt vet ju inte hur Marco skulle reagera vid tolvslaget.
Han blev inte alls rädd. Skööönt! =)

På nyårsdagen har jag besökt min kompis och hennes underbara hundar, mina gudbarn Zacco och Zeke som jag brukar kalla för Zboys.


Zacco och Zeke. Riktiga soffpotatisar!

Zeke, storpudeln har blivit nerklippt han såg bara för söt ut! Med lilla punkfrisyr! Nu är han 7 månader gammal. Zacco är 2 år.  Myskillar! =)


Uuujjj vad nervös jag är... Snart närmar det kattutställning som jag har anmält Marco. Hoppas de hör av sig snart om jag kommer med. =)  Undra hur det ska gå??? Hoppas Marco uppför sig bra. Hi hi!

Båda katter mår finfint. Inga speciella rapporter jag kan komma på. =)


Nytaget bild på Marco Ruffy! 100105


Ha det bra, folks! Hoppas år 2010 blir ett bra år för er!


Kommentarer
Postat av: Fia

söta djur! :D



Haha, barnen är såå härliga med sina funderingar & kommentarer! :D kramm!

2010-01-14 @ 22:21:43
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Dara

Heja heja Marco och Frida!!

2010-01-18 @ 13:33:36
Postat av: pernilla

Tack för lunch och ren stor skratt. Du måste skriva en bok om pendlande till skolan. Gud vad jag skrattade och grät.

Nu hittade jag din blogg igen. ;) Jag har också blogg men skriver sällan i den. Kolla du. Addie kan ge dig adress. kramarkramar

2010-01-21 @ 14:03:36
Postat av: Addie

Näääärrrr ska du uppdatera bloooggeeennnn... Krammm

2010-02-17 @ 15:01:39
URL: http://addiswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0