Trevlig Halloween!

Taadaa!

 Ja snart ska jag åka till jobbet. =)

 Jag har fått 'Våra Katter' tidning i förrigår och läste och suckade... det finns kattkalender om utställningar fram till april 2011. Jag vill vara med där och där men frågan är vart och hur jag ska åka dit? Hi hi.  En utställning ska jag absolut anmäla Marco till är NERK slutet av januari. 

 Kattutställning i våren som jag vill vara med;

* 29-30 januari i Örebro
* 26-27 mars i Stockholm
* 9-10 april i Stockholm
* 16-17 april i Västerås
* 30 april i Stockholm

 Men problem är att jag vet inte vart i STHLM ska de utställas det är ju ett stort stad. Bero på hur avståndet och hur jag åker dit, har en vän som bor där som jag och Marco kan sova över. Ja får fundera vidare och kolla Stockholm kattklubbars hemsidor o tar reda på vart exakt... =)

 Nä nu ska jag klä på mig o gå till busshållplatsen. Suck... måste fan fixa körkort snart! ;)

 Trevlig Halloween!

 
Nu leker jag spöke. Haha ni kan inte se mig! BUUU!!!  ( Kan ni gissa vilken katt som gömmer sig bakom filten?)

Kommentarer
Postat av: pezze (jessica)

trevlig halloween på dig oxå :*

Postat av: L

kanske kan det vara på stockholmsmässan?

lycka till!! :)

2010-11-10 @ 14:08:48
Postat av: Neta, Zacco och Zeke

Hihi, snart snart körkort i handen ;) MISS U!!!

2010-11-11 @ 13:27:52
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0