Utmaning dag 22

Utmaning idag; Smeknamn du har och varför

 Ja alla kära barn har många namn.... :)

 Jag kallas ofta för Fridolfina allt började när jag var liten och min mamma kallade mig. Varför hon kallade mig just den namn vet jag inte riktigt....  Jag har liksom aldrig frågat, får väl göra det. Får väl fråga min mamma sen!

Min lillasysters pappa Tommy har smeknamn till oss tre barn. Holger ( jag) Hulda ( Nina) och Hilda ( Miriam) det brukar han skriva på alla julklappar varje år! :) 

Sen har jag fler smeknamn från kompisar. Fridolphina, Fridy, Apan, ängel, Tisdag mfl... 

 

   
 Jag i badet kanske 2-3 år gammal?

Kommentarer
Postat av: Neta

Ååååh naaajs vilken söt bild ... diggar den :D du är bara så himla söt .... Rååå ja precis Fridy, Apan, Tisdag & MY ANGEL!!!!:D:D:D

2011-02-10 @ 21:43:16
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0