Utmaning dag 26

Det här drömde jag imorse var helt knäppt. 
 
 Jag drömde först en tjej, som var Tova Sols förra ägare hade ett stort födelsedagsfest och ville att jag ska hålla tal om henne. Öh? Borde det inte ta annan som står henne nära?
Sen höll jag ett enkelt tal så alla applåderade sen var de plötsligt mina jobbkompisar istället och festade. Jag smet ut för de bara pratade jag hörde ju inget så jag blev ensam. Så jag gick ut och mötte istället några döva som jag känner de hade bråttom till bussen. En av min gammal klasskamrat från grundskolan sa " Herregud bussen åker tjugo i!" och jag såg att klockan VAR tjugo i, då har de missat bussen men de sprang ändå. Jag såg Sara, en av mina närmaste vänner komma. Jag blev glad och vill prata men hon hade fullt upp med släpa efter sig sin skitfull syster Sofia. Jag följde istället med dom hem till deras föräldrars hus. Sofia sov ruset ur sig jag och Sara pratade. Sen kom hennes mamma och undrade om jag villl följa med dom o åka ner till Skåne för att besöka hennes pappa. Visst sa jag förvånat. Jag trodde att Saras morföräldrar bor i Ungern? Jag åkte med dom ner o besökte en liten stuga men vi var ensamma. Saras mamma sa att hennes pappa heter Kévec´ nåt hon var noga med att tala om ´ska finnas med i namnet. Jag nickade. De hade en liten sliten tv när man startar den såg ut bildkvalitet var av broderiet.... xxxx överallt. Verkligen kass TV! 

 Sen vaknade jag, pga väckarklockan. Verkligen en knäppt dröm! ;)

Kommentarer
Postat av: Neta

Hahaha, verkligen en mupp-dröm! Men det brukar ju vara så för de flesta, ellerhur ;) Detta här blir svårt för mig att blogga om. Minns ju aldrig mina skumma drömmar ... Nåja :) KRAM

2011-02-13 @ 09:26:40
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Charlotte Nylund

Vad intressant dina inlägg är! kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! =P Hoppas du har en kul vardag =)

2011-02-24 @ 00:13:39
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0