Utmaning dag 27

Favoritböcker


 Yes utmaning är perfekt i min smak!

Jag har mååånga favoritböcker. Först och främst Sagan om Isfolket av Margit Sandemo. Det är en serie på 47 böcker. Har läst dom tre gånger de är bara så bra!!!
 Neta - rekommerar dig att läsa den! Inte alls svårt att läsa. :) 

   Åh lille Heike! ♥

 
 Sen har jag nästan alla Nora Roberts böcker hemma, bara de äldre är svårt att hitta. De är också bra hur kom det sig jag började läsa? Jo jag fick en bok av Neta o hennes mamma i julklapp Falskt skönhet. Jag tänkte öhh jaha ja...? Hade tråkig jul så jag började läsa och blev fast! Har läst den några gånger. :) 

   Den första av många många Nora Roberts böcker som jag har i hyllan hemma. :)

 Sen älskar jag även Marian Keyes böcker man känner igen humor och lite sarkasm vilket är typiskt mig. Härligt att läsa. Min favoritbok av henne är Oväntat semester och massor andra... Jag har alla hennes böcker hemma.
  Här har jag såklart i hyllan hemma! 

 Jag tre bokhyllor fulla av böcker så det kan bli lång lista här av mina favoriter! *S* 

 Twilight sagan är underbar! Mycket bättre än filmer! 
 Harry Potter - Bra böcker! Lätt att läsa, roligare än filmer.
 Stephanie, prisjägaren skrivet av Janet Evanovich är skojiga! 
 Matildas sista vals skrivet av Tamara McKinley  

 Oj det finns många men min hjärna står still... samt måste jag fixa till mig innan jag åker till jobbet.... :) Jag får uppdatera bloggen på kvällen om jag kommer på fler bra böcker! ♥
 
 Bilder tog jag från Google.
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Fniss, du och dina böcker ;) PUSS <3

2011-02-14 @ 08:25:03
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0