Utmaning dag 28

Sport

 Välkommen till sportkanal " Utmaning dag 28" och Frida leder med 100 poäng.... nej jag skojar. :)

 Jag är inte någon stort sportfan som min lillebror. Visst har jag sett lite sport på OS, VM o så... det beror mest på min humör tror jag. Förr när jag var yngre brukade jag hänga med hockey VM. Men jag har missat mycket så nu äsch... :) 

 Jag tränar inte det har ni nog räknat ut på egen hand. *S* Om jag måste träna är simning är nog den mest passande för mig. Ingen bollsport/ frisbee för mig. Jag är rädd för flygande bollar eller föremål mot mig. Tro mig jag är verkligen usel spelare! :) 
Stryketräna skulle nog behövas jag är klen men jag vägrar gå bland alla muskelknuttar och välja ut nån tortyrmaskin sen ställa till en scen och en ambulans blir tvungen hämta mig. Glööööm det!'
 Spinning vet jag inte om det är roligt, flesta inomhuscyklar är för stora för mig jag har korta ben. Jag vill kunna sitta bra medans man cyklar men det funkar tyvärr inte i min fall. 
 Promenad är också bra. Jag gillar promenera. :) Jogga gör jag ibland när jag har brått till bussen. Räknas det?  

 Jag gillar åka slalom/ pulka på vinter. På sommar simma gärna i sjön om det är inte alltför kallt. Cykla lite Hemfjärden Runt ( 4 mil) när det är bra cykelväder. :) Det är iallafall nåt jag tycker om! Hi hi! 
 
 
 Hundpromenad är bra det också! Neta tog fotot. ;)


  
 
 

Kommentarer
Postat av: pezze

S hahaha

du fick mig o små skratta då du skriver lite kul...

speciellt då du inte vill gå te gymmet...

tror inte du gör bort dig där.. det finns mkt lätta vikter osv..

o tror oxå det finns en grej som ställer in cykelsadeln på olika höjder men kanske inte anpassade te just dina ben.. vem vet?!?! :O

du borde skriva en bok. du har sån skön humor..



pôss på dig!!

Postat av: Neta

Hihi ... MEN FRIDA - du har glömt rodden :D Vi som älskade den där roddmaskinen. Vi hade störtkul med dem! Vi måste skaffa oss varsin, så det inte bildar kö som sist ;)KRAM

2011-02-15 @ 10:40:11
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0