Utmaning dag 37


 Dagens utmaning kommer här....: Min senaste biobesök


 Jag älskar gå på bio men tyvärr går jag dit inte så ofta nu på sista tiden hoppas det ska bli förbättring snart! :)
 Sist jag var på bio var kanske en-två månader sedan tillsammans med min sambo, Neta och hennes bror T vi fyra såg på " Harry Potter och dödsrelikerna del 1."
 Jag har läst alla HP böcker så jag vet hur det slutar men blir intressant se del 2 som kommer ut till sommar. Skoj!
Ja det var det med utmaningen! ;)




 Lite annat:

 Jag ska till sjukgymnastik snart på morgonen och kolla min rygg samt ryggknöl ifall sjukgymnastiken vet? I många år har jag alltid haft knäpp rygg, det gör jämt ont varje morgon jag vaknar. Men de 3 sista dagar var det värre jag kan knappt knyta mina skor utan jag måste sitta på golvet och sätta mig på skorna. I natt hade jag svårt att sova för min rygg värkte som attan! Suck... Jäkla rygg!

 Katterna mår bara bra, men tyvärr har Tova Sols mage återfått sin gamla problem som tidigare men hon springer inte till lådan ofta iallafall. Alltid nåt bakslag. Men hoppas snart hennes mage blir bättre annars får jag kontakta veterinären om hennes kost igen.



Kommentarer
Postat av: Neta

Håller tummarna att du får något hjälp nu på morgonen! Jaa, stackars Sol. Hoppas vetten hört av sig ang. mailet?

Tusentals KRAMAR <3

2011-02-24 @ 08:19:38
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0