Utmaning dag 41

Ja nu kommer den sista utmaning efter 41 långa dagar det betyder lite över en månad! Va? Redan! :)

 Dagens utmaning: Dagens outfit (bild)

 Jag har tagit lite bilder på mig nyss. 

 
 Jag & Marco

 
 Jag och Marco igen, nu det här gången med självutlösare och blixt. Tyvärr var Marco mer intresserad över annat än att bli fotad. :)


 
Ja nu ser ni en trött matte med pigg katt. Hehehe!
 Ska snart hoppa i sängen för min del. Ja nu får jag tacka mig för 41 dagars utmaning. Därefter blir det vanlig blogg med som vanligt massor rapport om mina katter!!! ;)

  Krampuss!

Kommentarer
Postat av: Neta

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA ni är love <3 Jaa, gud - mer än 1 månad. Fattar inte hur fort tiden går ... DU, du ska uppdatera blogg betydligt oftare än vad du brukade göra innan utmaningen! lova det ;) KRAM

2011-02-28 @ 21:26:47
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Neta

Uppdatera <3

2011-03-02 @ 10:17:47
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0