Fångat i ett ögonblick


 Måste bara lägga in bilden! Jag har fotat lite omkring med mina nya kamera som jag börjar bli mer o mer kär i. Tova Sol har varit fotomodell men nu har jag siktat mig mot buse Marco Ruffy. =)

 Så när jag satt vid datorn och surfade såg jag Marco hoppa upp på tvbordet och började titta på TV. Yes!!! Jag vill ju fånga bild på när han tittar på teven. Skyndade mig ta fram min kamera och zoomade, sen tryckte på innan han skulle hoppa ned från tvbordet. Jag tänkte bra jag fick ta ett bild på det! Sen laddade jag in bilderna in i min dator och kollade genom. De som blev dåliga slängde jag osv... Så kollade jag bilden på där Marco tittade på TV. Jag kollade aldrig vad det pågick i tvrutan utan hade bara brått att ta ett kort på honom.
 Snacka om en cool bild!

 

 
 He he!!!!!


Kommentarer
Postat av: Neta

Verkligen rätt tillfälle ... TV in i den stora TV + katten ... Upplevelse - rätt ord ;)

2011-01-18 @ 23:38:37
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0