Ny kamera!


 
 Helloj!

 Igår har det kommit ett efterlängtad paket! Det var en beg. ny kamera som jag köpte till bra pris från min mammas kusinsdotter.
 Den är liten, lätt och har bra zoom. Passar mig lagom tycker jag. Nu får jag lära känna den hur den funkar. Lite synd det inte finns brukavsning med hoppas jag får klura ut och AHA hur kameran funkar. :) 

 
  Tova Sol gillade inte rollen som fotomodell. 

 
 Ehh bilden blev lite knäpp från den vinkeln, det ser ut som Tova Sol har konstig kropp?! *S* 


 
Har inte hunnit prova fota vildingen hemma, Marco Ruffy men ska försöka ta igen sen och lära känna mer min nya kamera. :D 

  Skönt med ledighet idag men jag jobbar imorgon. Sen är det helg igen. Bio på lördag! Då ska man se på Harry Potter och dödsrelikerna del 1! Spännande!

 Ha det bra!

 

Kommentarer
Postat av: Zeta, Zacco och Zeke

Hehe, skoooj med kamera! Ser fram emot massor bilder framöver :D Puss

2011-01-06 @ 15:00:32
URL: http://wisserangels.se
Postat av: pezze

hihi..

på sistabilden på TS ser det ut som hon har sprungit rätt in i ngn vägg o fått en kortare kropp ;P



men nä.. kamerna verkar se finfint o ta bilder med!!! :)

vilket färg e det på kamren.. en vanlig silver?!?!?



skoj att ni ska se HP på bio.. jag måste oxå gå på det.. suuuccckkkk

kramix på dig sötnosen ;)



P.S: tycker du ordet kramix låter väldigt fjortis-aktig,eller?!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0