Utmaning dag 4

Dag 4; Mina föräldrar och syskon

Ja min syskonträd brukar ge folk mild hjärnskador när jag har berättat hur det ligger till..  :) 

 Min föräldrar är skilda sedan jag var liten men de bodde dock i samma stad. 

 Min käre svensk pappa Gunnar har redan en dotter från tidigare förhållande, alltså min halvstorsyster Catrina
 Sen blev han tillsammans med finsk mamma Karin, alla kallar henne alltid för Pyret och födde mig. 
 Två år senare födde de ännu en flicka till, min lillasyster Katarina men kallas jämt för Nina. Sen skilde de sig.
 Mamma blev tillsammans med en annan man som heter Tommy, så födde de ännu en flicka till då jag var fem år gammal, ännu en lillasyster! Miriam heter hon. 
 Min pappa gifte sig med en kvinna då jag var ca 8-9 år gammal tror jag och året efter födde de en son Christian. Två år senare kom lillebror till Alexander. Jag blev 12-13 år och hade problem med pappas fru bestämde jag bo hos mamma heltid så jag hann aldrig lära känna ordentligt de två yngsta syskon som föddes därefter när jag har flyttat till mamma.
Oscar och Felicia heter de. 

 Såja, nu hänger ni med? Bra. Catrina har tre pojkar. Om hon har fler barn vet jag inte jag och Nina har tyvärr tappat kontakt med henne. Hennes barn heter Jonathan, Rasmus och Linus.
Det roliga är att Jonathan är äldre än Felicia det innebär att Felicia har alltid varit moster sedan hon föddes! Oj oj. 
Nina har tre barn hon också. Felicia, Fanny och Ruben
 Det finns två st Felicia i familjen. Förvirrande? :) 

 Så det var det!

 Jag älskar min föräldrar, syskon och syskonbarn! <3 
  Det tråkiga är jag har noll kontakt med min egen pappa för bara hans fru är skitjobbig!  =(

Kommentarer
Postat av: Neta

Hahaa, det är ju inte bara två Felicia utan massa Tommy och Katarina också, fniss ;) KRAM

2011-01-22 @ 13:41:20
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Neta

OKOK det kommer väl i släkt eller nåt men ändå :P

2011-01-22 @ 13:42:01
URL: http://wisserangels.se
Postat av: warin

HAHA mild hjärnskador. inte undra på! Alla tommy:ar , Katarinor och felicior i ditt "släkt" ;)

( ok inte alla är släkt med varandra men ändå)



:P <3

2011-01-22 @ 14:41:06
URL: http://warin.in
Postat av: Fia

:) och och se ditt "släktträd" inte lätt och ha koll på alla som har samma namn, vi hade 2 Kerstin & 2 Ebba i vår släkt, men det gick bra att ha koll på vem man pratade om pga olika pers.tecken. och stora ålderskillnad. Tur! :D Kram!

2011-01-22 @ 14:56:24
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: pezze

ingen i mitt släkt har samma namn eller ngt sånt :P

tur det phu!!!



men det e synd att man inte har en rejäl bra kontakt med sin egen pappa.. jag har inte heller så bra kontakt med mitt egen pappa!! suck!!!

men jag träffar ju honom " mer" än vad du gör,eller hur?!?!



jag själv förstår inte hur man kan liksom "strunta/skita i" o träffa sina egna barn osv!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0