Utmaning dag 7

Dag 7; Min favorit resemål

 Jag har rest några länder.
 Norden; Har besökt alla förutom Island.
 Utomlands; Grekland, Portugal, Cypern, Italien två gånger. Första gången var Assisi och Rom. Andra gången åkte jag till Italien, Venedig med buss från Sverige alltså har man åkt genom några länder; Danmark, Tyskland, Österrike och så Italien. 

 Alla resor var roliga o spännande upplevelse! :D

 Min favorit resa var nog Cypern 2001 med min kompis Neta. Det var nog enda resa som jag har rest bara med en kompis. Flesta var skolresa, familjresa jaa... Cypern var enda jag reste själv med Neta. Det var jävla kul därborta i 2 veckor! 

 Min favorit resemål... Oj oj vart vill jag resa till. Svårt! Jag har några på min önskelista att besöka:
- England ( Vill besöka Monkey's business som visades i TV, det är ett stort zoo med enbart apor)
- Irland
- Australien
- Gärna besöka igen Italien ( Då vill jag se den lutande tornet i Pisa) eller Grekland
- Någon tropisk spansk ö....

 Jag har säkert fler länder men jag kunde inte komma på fler just nu kl halv 6 på morgonen! *S* Lite trött är jag... 

 Min sambo har aldrig flugit utomlands hoppas snart åker han o jag iväg själva utomlands 1-2 veckor. Om nu man kan fixa kattvakt, jag åker inte förrän mina katter är i goda händer då kan jag koppla av. Jag har svårt lämna dom.  Mina bebbar! <3 

 
 Jag och Neta, Assisi, Italien Juni 2008 va? ( Osäker på vilken år.) 

 
 Min älskling, vi MÅSTE åka utomlands nån gång du o jag så du får chansen uppleva flyget, mat, kultur ja allt! :)

 
Yeah nu är min utmaning färdig! :) Undra vad blir imorgon??? Hehe!
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Monkey's business - vill ja oxå haka med på :D Vore jättekul ;)

Visst va Italy resan underbart! KRAM

2011-01-25 @ 22:03:59
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0