Roadtrip helg!

Hotja!

 Uppdaterar snabbt när jag har rast på jobbet. =)

 Hade jättekul helg med galna brudar Zeta och Warin samt coola hundar Zacco och Zeke! TACK för allt!

 Utställningar gick bra, jag slapp springa, två vänliga o lika utställningsnördar som Zeta, ställde upp och sprang med Zacco. Han fick bra placering på de två dagar och bra kritik i pappret så jag tror väl lilla Zeta borde vara nöjd? Hehe! Zacco jobbade duktigt i värmen. Zeke hade kul med att spana in tikar, wow wow!!! 

 Har inte bilder från helgen ännu, hoppas att snälla brudar skickar några till mig så jag kan sätta in här lite några st. :)
 Vi åkte mycket. Örebro - Partille på fredag. Sen lördag Partille-Borås-Partille. Söndag Partille - Borås - Örebro. PUH! Hehehe!!!! Jag och Warin turas om att köra, skönt för henne. Förut fick hon alltid köra hela tiden stackarn men nu har jag körkort vilket är jätteskönt - så vi kan avlösa varandra om man blir trött. Jag har åkt med automatbilen nu, det är jättelätt att köra med. Bara gasa och bromsa. Var det allt?! =) Hehe!

 Igår när jag kom hem var Tova Sol helt salig av lycka hon lämnade inte ens från min sida när jag irrade i lägenheten för att packa upp saker, en del till tvätt och andra till sina platser osv osv... Irrade runt. Tova Sol följde med av förtjustning att jag är hemma. Tommy berättade att Tova Sol åt dåligt under helgen, åt nästan knappt sin mat blandat med medicin i. Han sa att han vet inte pga värmen eller saknad efter mig.
 Så jag gjorde kvällsmat till mina hungriga katter, så åt Tova Sol upp nästan allt sin mat även det var medicin blandat i! Så hungrig var hon, min lilla krutgumma! Imorse åt hon också ganska duktigt sin frukost. Hon åt lite mer än hälften från tallriken. Marco är sig lik. :) Lika knäpp o glad!



 Här veckan ser det ut nu för mig;

 Jobbar hela här vecka, sen har jag semester! 
 
 Imorgon fyller Tova Sol 12 år. På onsdag får hon sin medicin sista gång till frukosten sen på kvällen är hon säkert extra glad, ingen medicin i maten?! JIPPIE!  På torsdag kommer det en tekniker till vårat lägenhet och lagar brandlarmet. På fredag fyller Marco 3 år. På lördag blir det liten firande hemma hos mig med gott mat och vin tillsammans med mysigaste Warin o Zeta för att fira min semester har börjat!!! Härligt!

 Nä nu är rasten slut, dags att fortsätta jobba. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Neta

Tack för allt :-D Alltid lika bra å underbart med er :D Ser fram emot lördagen, Skall bli trevligt!

MASSA med KRAM

2011-07-04 @ 16:49:18
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0