Bra karma

Hejhå!

 
 I höstas har Warins katt Titus varit försvunnen i elva dagar. Man har sökt, satt upp efterlyst, annonserat i tidningar, ringt polisen, katthemmen o allt man kunde göra!
 Så när hon kom till mig på besök och vill kunna beklaga sig att Titus var fortfarande försvunnen, så satt hon i soffan högst 10-15 minuter tills hon fick sms av sin pappa; Titus har kommit hem! JIPPIE!!!! 
 Åh vad skönt!

 Så nu har det hänt igen men med hennes andra katt Pelle - det har åskat rejält för två dagar sedan så Pelle skulle gå hem men blev rädd och sprang panik mot fel håll, sen försvann han lite mer än en dygn. Warin har gått omkring och ropat, skakat med godis eftersom han måste finnas i närheten. Hon var nere och orolig, så jag besökte henne igår för att peppa upp henne, hjälpte även kolla lite runt bostadsområde ifall Pelle syntes till. Men nej.
 Efter 30 minuter jag har varit hemma hos Warin satt vi ute och då pekade jag och sa till henne; " Titta vem som kommer nu?!"
Pelle kom travande glatt hem! Helt välbehållen. 
 
 Visst har jag bra karma, säg? :)

 Men skönt nu har hon tre katter hemma! 

 
 Nu till mina katter; Kattvagnen är nu Marcos sovplats. Han älskar vagnen! Sover gärna i den, hur sött är det? :)
 Tova Sol äter något bättre nu jag blandar hennes kattfoder med lite rå köttfärs det gick hem! Skönt! Ska väga henne till helgen så får man se om hon har gått upp i vikt till hennes vanliga vikt 3,2-3,4 kg. Senaste jag vägde var det exakt 3 kg. 
 
 
 Har köpt ny leksak på kattutställningen. Marco gillar den. Tova Sol har busat med den hon också. Den leksak verkar mina katter ge två tassar uppe för! I den bilden lekte naturligtvis Marco! =) 

 
 
Ha det bra! =)


Kommentarer
Postat av: pezze

vems e foten som sticker ut en bit på bildens högra sidan!?!?! :)



skönt att warins katterna kom hem välbehållna...

nu se hon till att hålla dom inne ett par dagar o att alla hennes katter kommer överens med varandra nu!!!!

Postat av: warin

Ja, tusen tack frida!! Nästa gång ( förhoppingvis blir det INGEN nästa gång!) kallar jag absolut på dig ;) :P



Pezze : nu kommer alla tre bra överens :D

2011-06-10 @ 20:54:26
URL: http://warin.in
Postat av: Neta

Yeees, du har alltid bra karma du ;o) Ja, de såg kul ut när jag fick film mms när den där leksaken bara snurrade runt :D

2011-06-13 @ 10:58:43
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0