De blå bergen

Tjoa!

Ja igår kom jag till min vän som bor uppe på berget, alltså körde jag alldeles själv hit!!! Känns fortfarande konstigt att jag kan åka själv med bilen och så... Det är ROLIGT!!! :)
 Min sambo har tvättat Harry fint, så igår körde jag med nytvättad bil. Hehe! Hans volvo v70 heter Harry.



 
Harry med Netas hus i bakgrunden. :) 


Neta med Zboys! 



  Vi tog långpromenad med hundar igår vädret var toppen! Vi gick ute över en timma och pratade, hundar fick springa lite själva de var helt nöjda och trötta när vi drog hemåt. Innan vi drog hemåt såg vi nåt intressant....

 
 Nåt bil för mig? HAHA!!!! 

 
Bilen var helt ordentligt förstörd. Vi undrade vad hänt med den. Knäppt! :) Nåja sen drog vi hem och såg på en film. Helt lugnt lördag. :) Skönt!!!

 Idag är det fortfarande fin väder så det blir mer hundpromenad, bra! Av med några kilo skulle sitta fint för min del. ;)

  Hoppas solen tittar också hemma hos er under helgen! Härlig med fina vårväder!

 // Frida




Kommentarer
Postat av: Neta

Visst ä de härligt & kunna bila överallt... Uppdatera va! PUSSoKRAM <3

2011-04-04 @ 16:38:01
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Fia

Skönt för dig som slipper trimma dina katter, undrar hur de skulle se ut då... :D Jag slipper iallafall hår överallt härhemma :) Jag brukar klippa Amys klor varje vecka... Hon har redan trimmats för en månad sedan ungefär och Sigge blev oxå trimmad, men glömde ta efterbilden eftersom jag var helt slut! Det tog 2 dagar att trimma honom, han hade mycket päls men nu är han iallfall klar och fin! :)

Härligt och ha körkort, bara och köra iväg vart man vill (tänk om bensinen kunde vara gratis, eller åtminstone lite billigare...)

Ha en skön helg, ni! Kram

2011-04-16 @ 19:48:32
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0