Utmaningsfri inlägg

Tjena!

 Jag har liten rast nu på jobbet, så jag bloggar lite innan jag fortsätter jobba. :) 

 Varje cell i mig längtar efter våren/sommar. Är trött så trött på vinter! Men ute börjar ljusna mer och mer på morgonarna det är iallafall en god tecken mot våren! Yeah! 

 Nervös!!
 Den 11 mars: Muntlig kunskapsprov
 Den 14 mars: Uppkörning

 Help! Snart!!! Nervös! Jag har haft "uppkörningstest" på trafikskolan samt "kunskapstest" igår.
 Allt såg bra ut, bara småsaker som behöver förbättras enligt dom. Jag känner mig inte riktigt nöjd jag kanske har för hög krav på mig själv? Jag nog rädd att misslyckas 11 och 14 mars. Suck... *nervös*  :)

 Katter mår bra, men de hade slagits förra helgen. Min sambo stängde slarvigt nätdörren så den gick upp. Hela natten när vi sov hade de bråkat. Min sambo fick städa bort kisspölar och pälstussar. Ingen kom till skada - det som är skönt. :) Tack o lov!
 Idag håller Tova Sol lite avstånd från Marco fast det är bara nätdörr mellan dom. Marco börjar bli kaxig. Jag tror de bråkar är mest om rangordning. Marco vet att Tova Sol är egentligen en fegis. Samt Marco är ofta understimulerad. Jag försöker fortfarande övertala min sambo att skaffa en kattkompis till MR så kanske det funkar bättre? 

 Tova Sols mage är ganska OK trots hon har inte ätit specialfoder på ett tag. Men hon får Flortiflora i fodret istället den verkar hjälpa bra. Jag måste köpa mer Flortiflora imorgon. De är dyra men bra! Jag fortsätter gärna med det om det verkar enda som hjälper. Hon springer inte ofta till lådan. JIPPI!
 Marcos tänder går upp och ner. Jag ska snart boka tid med honom till veterinär i april då det är dags vaccinera honom samt tänker prata noga genom hur illa hans tänder egentligen är... Kanske en lösning att ta ut alla tänder? Jobbigt att inte veta vad som är egentligen bäst? Först o främst tänker jag be veterinären undersöka tänder grundligt sen får vi diskutera. 
 Hans mun luktar vissa dagar bara helt enkelt vidrigt. Min sambo brukar säga " han luktar en lik från munnen!" 
  Mina bebbar! <3

 Jaaa - snart måste jag återgå till jobbet men nu har jag iallafall uppdaterat lite. Nöjd, Neta? Hehehe!!!!



 
 Åh vad jag längtar efter sommar. Då kan man sitta ute på balkongen! :)
 Får se om ni kan se vem det är på fotot? Tova Sol eller Marco Ruffy? Hehe! Det togs förra sommar.


Kommentarer
Postat av: Neta

Det är MARCO! :D Suck, längtar så efter sommaren jag med ... BRA att du bloggat ;) Men nu får du kolla mina två inlägg, fnys! :P HAHA puss

2011-03-03 @ 12:49:15
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Linda

Kul du hittade mig:).



Ha inte får höga krav! Det brukar jag ha och vad händer?? jo, det går åt skogen;). Du fixar det:). Lyckospark.



Kramar

2011-03-03 @ 16:27:49
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: pezze

marco skulle jag gissa på om man tittar på bilderna i ditt förra inlägg :)



o oj hur vet tommy hur en död lik luktar?!?!? ;)



stackars katterna som rykte ihop... om jag hade en valp eller en liten missekatt, så skulle de ha nog blivit ihjälmosad av mina bjässekatter!!!! ;/



ojoj... håller alla tår o fingrar för att du ska klara av teorinprovet o uppkörningen!!!!!

puss o kram på dig!!!!

2011-03-03 @ 22:53:46
Postat av: Sol Jenny

Heja Heja Frida!! Hoppas du klart båda prövar.. =P!!



Kram

2011-03-03 @ 23:05:43
URL: http://solsbilder.bloggplatsen.se/
Postat av: Neta

Uppdatera va?! :D Puss

2011-03-12 @ 09:51:28
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Neta

TUSEN TALS GRATTIS <3 <3 <3 du är bäst hurra

2011-03-14 @ 14:57:57
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0